Gå til innhold

Tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten står det på selve maskina ved siden av knappene eller så er det der avmerket med bokstaver eller tall og så står det en forklaring et annet sted på fronten på maskina eller i bruksanvisningen.

Det skjønte eg ingenting av. :)

Skrevet

Når jeg velger programmet "Ekstra tørt", så sier maskina at det tar 1 t 49 minutter. Er det lite klær der, så går det fortere. Er det mye klær, tar det lenger tid. Men min stopper automatisk når det er helt tørt, da.

Men du, er det nok luft rundt trommelen, da? Står den trengt opp i et hjørne i et lite rom med lukket dør, eller har den fri tilgang på frisk luft? Hvis jeg tørker mye klær en dag, setter jeg opp døra ut fra vaskerommet, da bruker trommelen kortere tid.

Den bråker litt, min også, men ikke slik at det er plagsomt å være i samme rom.

Eg kjøpte denne:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000SJhtILiD?ProductID=Hz_D4QFHvEAAAAEVzzhBb38g&CatalogCategoryID=gQPD4QFHOREAAAEOCeI03xiL&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Eg aner ikkje om det er noe som heter "ekstra tørt" på min maskin, vet heller ikkje om den stopper når det er tørt omeg stiller inn på full tid.

Men tar det som en selvfølge, da det er over 40 år siden vi var på månen, da må "de" jo klare såpass i 2008?

Gjest ViViola
Skrevet

Eg kjøpte denne:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000SJhtILiD?ProductID=Hz_D4QFHvEAAAAEVzzhBb38g&CatalogCategoryID=gQPD4QFHOREAAAEOCeI03xiL&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Eg aner ikkje om det er noe som heter "ekstra tørt" på min maskin, vet heller ikkje om den stopper når det er tørt omeg stiller inn på full tid.

Men tar det som en selvfølge, da det er over 40 år siden vi var på månen, da må "de" jo klare såpass i 2008?

Høres ut som du har en "enkel" utgave av tørketrommel, ja, men det er vel også merket kjent for. :-)

Vi har en som ligner på denne

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=113219

Litt vanskelig å se på bildet, kanskje, men det er ulike innstillinger på hjulet. Skaptørt, ekstratørt, skotørk, silke, skånsomt osv. I tillegg kan vi stille inn ekstra for utsatt start og slik i displayet.

Poenget er vel at du må lese litt i bruksanvisningen... Ja, jeg vet det er nedtur, men slik er det nok bare....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...