Gå til innhold

Student og småbarnsmor

Gjest som lurer på om hun har råd å få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-)

Men du hadde jo ikke samtidig så innmari små barn, da:-)

Det stemmer, men jeg hadde hatt det travlere med jobb enn som student, uansett barnas alder.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

18

• morsan

9

• silo

6

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det skal være fullt mulig å få barn som student. Tviler på at det blir romslig økonomisk, men du disponerer jo tida di på en mer fleksibel måte som student. Hadde forholdene ligget til rette for det da jeg studerte, så ville jeg ha gått for det!

En ting er pengene, en annen ting er et stabilt forhold og gode ordninger for barnehage med mer. Hvis totalbildet ellers ligger til rette for det, så sett i gang!

Skrevet

Ja, fordi det i mine øyne er feil og noe som ikke er akseptabelt i mitt miljø i allefall. Man studerer før man får barn, fordi det er det man skal gjøre først. Skole, jobb, ekteskap, barn osv.

Det nytter egentlig ikke å komme med motargumenter til meg, men det visste du vel fra før.

Det visste jeg igrunnen fra før,ja, for du vil jo aldri innrømme at du har feil ;-)

Noe sier meg at du enten er ganske gammel eller at du lever i "feil" tid ;) Dessuten tror jeg det er vanskelig for deg å få ei norsk dame med bein i nesa ;-)

Skrevet

Huff, jeg håper da ikke det;)

Hehe, der kom du meg i forkjøpet ;)

Skrevet

Hehe, der kom du meg i forkjøpet ;)

Hva med dine barn da, som har en mor som bare går rundt og stønner! Alle døve gjør det, stønner altså. Bare gaper og lager ulyder!

Skrevet

Det stemmer, men jeg hadde hatt det travlere med jobb enn som student, uansett barnas alder.

Ja, helt enig! det er lettere å være student med barn enn fulltidsarbeidene!

Skrevet

Det visste jeg igrunnen fra før,ja, for du vil jo aldri innrømme at du har feil ;-)

Noe sier meg at du enten er ganske gammel eller at du lever i "feil" tid ;) Dessuten tror jeg det er vanskelig for deg å få ei norsk dame med bein i nesa ;-)

Er ikke Jølsen en dame da??

Skrevet

Jeg innrømmer gjerne når jeg tar feil jeg, men jeg gidder ikke stryke folk etter hårene og late som jeg er enig i noe som jeg synes er pølsevev!

Den tiden jeg lever i, er den som for meg er den riktige. Der folk er anstendige og blir vist den rette vei.

Skrevet

Hva med dine barn da, som har en mor som bare går rundt og stønner! Alle døve gjør det, stønner altså. Bare gaper og lager ulyder!

Hehe, traff jeg en nerve her? ;)

Jeg stønner iallefall ikke. Har vel omtrent like godt talespråk som deg, så mest sannsynlig ville du ikke skjønt at jeg var døv før jeg fortalte deg det ;) Forøvrig trenger du ikke bli redd når du treffer eventuelle døve som stønner (ditt ord). De er ikke farlige selv om du kanskje synes de høres skumle ut ;)

Skrevet

Jeg innrømmer gjerne når jeg tar feil jeg, men jeg gidder ikke stryke folk etter hårene og late som jeg er enig i noe som jeg synes er pølsevev!

Den tiden jeg lever i, er den som for meg er den riktige. Der folk er anstendige og blir vist den rette vei.

Du høres ut som en religiøs predikant, jo ;)

Skrevet

Ja, helt enig! det er lettere å være student med barn enn fulltidsarbeidene!

Hmmmm...kanskje jeg skal begynne å studere på nytt? Neste år er studielånet mitt nedbetalt også;-)

Skrevet

Du høres ut som en religiøs predikant, jo ;)

Enkelte ganger føler jeg meg sånn også! Fy faen sier jeg bare! At det skal være så jævla vanskelig å stå frem som et godt eksempel!

Skrevet

Så enig så enig Jølsemann!

Skrevet

Enkelte ganger føler jeg meg sånn også! Fy faen sier jeg bare! At det skal være så jævla vanskelig å stå frem som et godt eksempel!

Det har kanskje noe med måten du legger fram ting på? *hjelpsom*

Skrevet

Hehe, traff jeg en nerve her? ;)

Jeg stønner iallefall ikke. Har vel omtrent like godt talespråk som deg, så mest sannsynlig ville du ikke skjønt at jeg var døv før jeg fortalte deg det ;) Forøvrig trenger du ikke bli redd når du treffer eventuelle døve som stønner (ditt ord). De er ikke farlige selv om du kanskje synes de høres skumle ut ;)

Ja, du taff den nerven du som regel går meg på!

I mine ører, lager alle døve ulyder. Bare masse slafsing og masing, gaping og stønning. I tillegg kommer det masse sikkel ut i munnviken når de ruller munnen til hver side mens de lager rare figurer med munn og hender. Så jævlig vanskelig er det faktisk ikke å snakke, at man må drive å bråke så inni granskauen!

Skrevet

Ja, du taff den nerven du som regel går meg på!

I mine ører, lager alle døve ulyder. Bare masse slafsing og masing, gaping og stønning. I tillegg kommer det masse sikkel ut i munnviken når de ruller munnen til hver side mens de lager rare figurer med munn og hender. Så jævlig vanskelig er det faktisk ikke å snakke, at man må drive å bråke så inni granskauen!

Pass deg nå endelig så folk her inne ikke skjønner hvor lite du har mellom øra (de som ikke allerede har skjønt det, altså) ;-)

Skrevet

Det har kanskje noe med måten du legger fram ting på? *hjelpsom*

Nei, jeg tror ikke det er det.

Skrevet

Pass deg nå endelig så folk her inne ikke skjønner hvor lite du har mellom øra (de som ikke allerede har skjønt det, altså) ;-)

Ja, det må nok være derfor jeg har den jobben jeg har også! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...