Atene Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 ;-) Men du hadde jo ikke samtidig så innmari små barn, da:-) Det stemmer, men jeg hadde hatt det travlere med jobb enn som student, uansett barnas alder. 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Har ikke jeg barn? Huff, jeg håper da ikke det;) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det skal være fullt mulig å få barn som student. Tviler på at det blir romslig økonomisk, men du disponerer jo tida di på en mer fleksibel måte som student. Hadde forholdene ligget til rette for det da jeg studerte, så ville jeg ha gått for det! En ting er pengene, en annen ting er et stabilt forhold og gode ordninger for barnehage med mer. Hvis totalbildet ellers ligger til rette for det, så sett i gang! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, fordi det i mine øyne er feil og noe som ikke er akseptabelt i mitt miljø i allefall. Man studerer før man får barn, fordi det er det man skal gjøre først. Skole, jobb, ekteskap, barn osv. Det nytter egentlig ikke å komme med motargumenter til meg, men det visste du vel fra før. Det visste jeg igrunnen fra før,ja, for du vil jo aldri innrømme at du har feil ;-) Noe sier meg at du enten er ganske gammel eller at du lever i "feil" tid Dessuten tror jeg det er vanskelig for deg å få ei norsk dame med bein i nesa ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, jeg håper da ikke det;) Hehe, der kom du meg i forkjøpet 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, jeg håper da ikke det;) Ha ha, kelebek! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, der kom du meg i forkjøpet Hva med dine barn da, som har en mor som bare går rundt og stønner! Alle døve gjør det, stønner altså. Bare gaper og lager ulyder! 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det stemmer, men jeg hadde hatt det travlere med jobb enn som student, uansett barnas alder. Ja, helt enig! det er lettere å være student med barn enn fulltidsarbeidene! 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det visste jeg igrunnen fra før,ja, for du vil jo aldri innrømme at du har feil ;-) Noe sier meg at du enten er ganske gammel eller at du lever i "feil" tid Dessuten tror jeg det er vanskelig for deg å få ei norsk dame med bein i nesa ;-) Er ikke Jølsen en dame da?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det visste jeg igrunnen fra før,ja, for du vil jo aldri innrømme at du har feil ;-) Noe sier meg at du enten er ganske gammel eller at du lever i "feil" tid Dessuten tror jeg det er vanskelig for deg å få ei norsk dame med bein i nesa ;-) Jeg innrømmer gjerne når jeg tar feil jeg, men jeg gidder ikke stryke folk etter hårene og late som jeg er enig i noe som jeg synes er pølsevev! Den tiden jeg lever i, er den som for meg er den riktige. Der folk er anstendige og blir vist den rette vei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva med dine barn da, som har en mor som bare går rundt og stønner! Alle døve gjør det, stønner altså. Bare gaper og lager ulyder! Hehe, traff jeg en nerve her? Jeg stønner iallefall ikke. Har vel omtrent like godt talespråk som deg, så mest sannsynlig ville du ikke skjønt at jeg var døv før jeg fortalte deg det Forøvrig trenger du ikke bli redd når du treffer eventuelle døve som stønner (ditt ord). De er ikke farlige selv om du kanskje synes de høres skumle ut 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg innrømmer gjerne når jeg tar feil jeg, men jeg gidder ikke stryke folk etter hårene og late som jeg er enig i noe som jeg synes er pølsevev! Den tiden jeg lever i, er den som for meg er den riktige. Der folk er anstendige og blir vist den rette vei. Du høres ut som en religiøs predikant, jo 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, helt enig! det er lettere å være student med barn enn fulltidsarbeidene! Hmmmm...kanskje jeg skal begynne å studere på nytt? Neste år er studielånet mitt nedbetalt også;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du høres ut som en religiøs predikant, jo Enkelte ganger føler jeg meg sånn også! Fy faen sier jeg bare! At det skal være så jævla vanskelig å stå frem som et godt eksempel! 0 Siter
Gjest uggda Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva med dine barn da, som har en mor som bare går rundt og stønner! Alle døve gjør det, stønner altså. Bare gaper og lager ulyder! Så enig så enig Jølsemann! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Enkelte ganger føler jeg meg sånn også! Fy faen sier jeg bare! At det skal være så jævla vanskelig å stå frem som et godt eksempel! Det har kanskje noe med måten du legger fram ting på? *hjelpsom* 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, traff jeg en nerve her? Jeg stønner iallefall ikke. Har vel omtrent like godt talespråk som deg, så mest sannsynlig ville du ikke skjønt at jeg var døv før jeg fortalte deg det Forøvrig trenger du ikke bli redd når du treffer eventuelle døve som stønner (ditt ord). De er ikke farlige selv om du kanskje synes de høres skumle ut Ja, du taff den nerven du som regel går meg på! I mine ører, lager alle døve ulyder. Bare masse slafsing og masing, gaping og stønning. I tillegg kommer det masse sikkel ut i munnviken når de ruller munnen til hver side mens de lager rare figurer med munn og hender. Så jævlig vanskelig er det faktisk ikke å snakke, at man må drive å bråke så inni granskauen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, du taff den nerven du som regel går meg på! I mine ører, lager alle døve ulyder. Bare masse slafsing og masing, gaping og stønning. I tillegg kommer det masse sikkel ut i munnviken når de ruller munnen til hver side mens de lager rare figurer med munn og hender. Så jævlig vanskelig er det faktisk ikke å snakke, at man må drive å bråke så inni granskauen! Pass deg nå endelig så folk her inne ikke skjønner hvor lite du har mellom øra (de som ikke allerede har skjønt det, altså) ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det har kanskje noe med måten du legger fram ting på? *hjelpsom* Nei, jeg tror ikke det er det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Pass deg nå endelig så folk her inne ikke skjønner hvor lite du har mellom øra (de som ikke allerede har skjønt det, altså) ;-) Ja, det må nok være derfor jeg har den jobben jeg har også! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.