Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det står nå mellom 2 valg: 1. småflis, 5x5 cm, hvit med ørlite struktur i, halvblank? eller 2. større flis, 15x15 cm, hvit med noe mer struktur, matt, virkelig fine! Jeg heller egentlig mest mot alternativ 2, men er interessert i høre om dere som har småflis - er dere fornøyd? Virker det rotete på veggen med så mange fliser? Hos meg blir det ca. 2,5 + ett felt på hver side på ca. 60 cm (altså to hjørner) og jeg er redd det skal bli rotete med småflis selv om jeg bruker lys fugemasse. *Hjelpeløs* ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Vanskelig å si uten å ha sett de, men jeg tror jeg ville gått for de store... :0) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ville gått for de store flisene. Vi har to bad hjemme, det nyeste med store fliser. Vi skal etterhvert pusse opp det eldste badet også, og vi er ikke i tvil, blir store fliser. Synes det er mye penere. 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Umulig å si uten å se bilde. Denne synes jeg er fin: http://www.bentj.no/pictures/kvalitet3/Image/694486.jpg Og denne: http://www.allstein.no/images/allstein/w_burdurbeige10.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Umulig å si uten å se bilde. Denne synes jeg er fin: http://www.bentj.no/pictures/kvalitet3/Image/694486.jpg Og denne: http://www.allstein.no/images/allstein/w_burdurbeige10.jpg Typisk at jeg ikke husker hva de store het... Men jeg heller mer og mer mot de store ja. Er redd det blir seende veldig uryddig ut med de små selv om det var fint på veggen i butikken. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker ikke små fliser og for en jobb og legge dem da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker ikke små fliser og for en jobb og legge dem da. Småflisene sitter på nett da vet du, 6x6 fliser tror jeg. ) Så man legger en del fliser samtidig da, ikke en og en. *Handykvinne* 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Småflisene sitter på nett da vet du, 6x6 fliser tror jeg. ) Så man legger en del fliser samtidig da, ikke en og en. *Handykvinne* Rart at ikke mrxx visste om dette med at småflisene sitter på et nett;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Rart at ikke mrxx visste om dette med at småflisene sitter på et nett;-) ''Rart at ikke mrxx visste om dette med at småflisene sitter på et nett;-)'' Kanskje dette handyman-imaget hans bare er oppspinn og ønsketenking? *Mistenksom* 0 Siter
Luska Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 ''Rart at ikke mrxx visste om dette med at småflisene sitter på et nett;-)'' Kanskje dette handyman-imaget hans bare er oppspinn og ønsketenking? *Mistenksom* Han skulle sikkert bare teste deg... ;o) 0 Siter
Gjest drynites Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker ikke små fliser og for en jobb og legge dem da. Vestlending, du? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Vi hadde sånne små mørkebrune på det gamle kjøkkenet *Grøss*. Da vi pusset opp sa vi til ungene at vi likte flisene så godt at vi ønsket å beholde dem. De så litt betenkte ut da altså Jeg ville gått for litt større fliser. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker ikke små fliser og for en jobb og legge dem da. Hva med damer i normal størrelse, dah?! Litt lettere å legge ned, eller...? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Småflisene sitter på nett da vet du, 6x6 fliser tror jeg. ) Så man legger en del fliser samtidig da, ikke en og en. *Handykvinne* Regnet med at du brukte nett:-) Men det er vanskeligere å holde rent, blir mer kriker og kroker:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223556822' post='3981842] Hva med damer i normal størrelse, dah?! Litt lettere å legge ned, eller...? ;o) Min erfaring er at det er lett å legge ned alle damer, store eller små....høhøhøhø.... Men de små er lettere å holde rene, motsatt av flisene, hehe. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Han skulle sikkert bare teste deg... ;o) Hehe..... 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Rart at ikke mrxx visste om dette med at småflisene sitter på et nett;-) Hehe, tror du det er sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.