Gå til innhold

Er det noen gamle Dolere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, for det var forrige fredag. Som du ganske riktig meldte tidligere på dagen, kan jeg huske. Er du klarsynt?

Jeg er klarsynt ja, du aner ikke hva jeg ser for deg i helgen, det er virkelig dirty.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Edvarda

18

• Babette

10

• mrxx

7

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er klarsynt ja, du aner ikke hva jeg ser for deg i helgen, det er virkelig dirty.

Fortell!

Skrevet

Fortell!

Nei fytti katta, kan ikke legge ut noe sånt her.

Skrevet

Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky.....

Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå?

Og ennå viktigere...HVOR???

Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug.

Vi HADDE det gøy.

Nå blogger jeg mest. Her og der.

Du da Laban?

Her er jeg - hyggelig med 'gamle kjente' ! :-)

Savner DOL slik det var før når det ikke var så mange brukere og man 'kjente' alle omtrent.

Jeg er innom her med jevne mellomrom og leser litt men er ganske slækk til å svare.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er gammel nok, men jeg innbiller meg at jeg husker nicket ditt i det minste :-p

Skrevet

Her er jeg - hyggelig med 'gamle kjente' ! :-)

Savner DOL slik det var før når det ikke var så mange brukere og man 'kjente' alle omtrent.

Jeg er innom her med jevne mellomrom og leser litt men er ganske slækk til å svare.

Pønky, beibii*S* Hvor er de andre da? Er det en "avkrok"?

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er gammel nok, men jeg innbiller meg at jeg husker nicket ditt i det minste :-p

Hehe så kos da Carma. Vet du noe om noen av de andre?

Skrevet

Jeg husker heller ikke deg fra så lang tid tilbake. Av mannfolk den gangen var det Ulv i alt mulig rart, Conan, petter smart, SDD, Prozak m.fl.

Nå er vi vel igrunn enige om at det i hele sin tid kun har vært ett mannfolk her inne. Navnet står helt underst her.

Skrevet

Hehe så kos da Carma. Vet du noe om noen av de andre?

Jeg har vært borte herfra i flere år jeg også og i mellomtiden er det mange som har byttet nick, har jeg skjønt. Det jeg _ikke_ har skjønt er hva de har byttet til :-p

Det er endel som tydeligvis vet hvem jeg er uten at jeg vet hvem de er pga nickbytte.

Ellers har jeg vel sporadisk kontakt med noen av de (for meg) gamle kjente.

Singularity veksler jeg et ord med en sjelden gang. Alana og Rainman kommer hit på fest på lørdag.

neuni lever, vet jeg.

Bassisten treffer jeg støtt og stadig - kan du skjønne det :-p

Skrevet

Nå er vi vel igrunn enige om at det i hele sin tid kun har vært ett mannfolk her inne. Navnet står helt underst her.

Det er greit, vi kan si at de andre er kjerringer med pikk, men på én betingelse: Du må være enig i at "Into my arms" med Nick Cave er en nydelig sang.

Skrevet

Jeg er her. Jeg husker deg, men det er ikke dermed sagt at du husker meg:) Det er fortsatt endel av de gamle her, noen med nye nick, men veldig mange har funnet andre jaktmarker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...