Gjest er så i villrede Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skal i 50 års selskap i morgen til mann. Og jeg klarer ikke finne på noe å gi!!!! Kan dere flinke dolere komme med noen innspill og ideer til hva jeg skal kjøpe til denne jubilanten? Han drikker ikke alkohol så det må være hva som helst annet. HJELP.. 0 Siter
katrine69 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Bøker Gavekort hos fotograf (hvis han har familie. Har erfaring med at dette blir satt pris på) Teaterbilletter Lydbøker Penger (kjedelig, men nyttig) 0 Siter
adelie Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 En flott bok om noe han er interessert i. Gourmetmat. Reiser - ev til et bestemt område. Kunst. Fototeknikk. Golf. Spør i bokhandelen om råd. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Bøker Gavekort hos fotograf (hvis han har familie. Har erfaring med at dette blir satt pris på) Teaterbilletter Lydbøker Penger (kjedelig, men nyttig) Noe fra polet han liker å drikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.