morsan Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe.. Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus ''Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :p'' Ikke enig. Har man et bad med gammel innredning, er det mer "unnskyldelig" enn å ha pusset opp nytt og stygt. 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe.. Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus Er det frresten ne sånt du mener? :-) http://jrsofty.files.wordpress.com/2007/11/black_bathroom.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Er det frresten ne sånt du mener? :-) http://jrsofty.files.wordpress.com/2007/11/black_bathroom.jpg *Hiver etter pusten* Erre mulig?!! 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 *Hiver etter pusten* Erre mulig?!! Men jeg ville MYE heller kjøpt et hus med et gammelt bad som så slik ut, og kunne gjerne ventet et par år med oppussingen, fremfor et bad som det du la ut i hovedinnlegget. Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Men jeg ville MYE heller kjøpt et hus med et gammelt bad som så slik ut, og kunne gjerne ventet et par år med oppussingen, fremfor et bad som det du la ut i hovedinnlegget. Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-) ''Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-)'' Enig!!! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Er det frresten ne sånt du mener? :-) http://jrsofty.files.wordpress.com/2007/11/black_bathroom.jpg Jepp, men det der var da ikke det styggeste jeg hadde sett.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Er det frresten ne sånt du mener? :-) http://jrsofty.files.wordpress.com/2007/11/black_bathroom.jpg Flisene der var ikke gale da! Men sammensetningen var jo veldig uheldig..... 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Flisene der var ikke gale da! Men sammensetningen var jo veldig uheldig..... Det var jo veldig moderne med farget porselen på 70-tallet. Jeg husker jeg var litt misunnelig på venninner hvis familie hadde bad med gul eller grønn servant, fremfor vår utrolig gammeldagse hvite;-) Men tidene forandrer seg og dermed smaken. Jeg synes forøvrig det grønn-brune badet først og fremst var utdatert og umoderne - ikke glorete, stygt og langt fra harry. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det var jo veldig moderne med farget porselen på 70-tallet. Jeg husker jeg var litt misunnelig på venninner hvis familie hadde bad med gul eller grønn servant, fremfor vår utrolig gammeldagse hvite;-) Men tidene forandrer seg og dermed smaken. Jeg synes forøvrig det grønn-brune badet først og fremst var utdatert og umoderne - ikke glorete, stygt og langt fra harry. Ja, det var populært.. Ei venninne av meg kjøpte hus for et par år siden, der var hele badet i rosa...Badekar, do , vask, bide, fliser, ja ALT var i en slik gammel rosa farge. He,he, ikke pent! De har pusset opp nå! ;0) Klart smaken forandrer seg, våre bad er sikkert fæle om 30 år de også! ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det var populært.. Ei venninne av meg kjøpte hus for et par år siden, der var hele badet i rosa...Badekar, do , vask, bide, fliser, ja ALT var i en slik gammel rosa farge. He,he, ikke pent! De har pusset opp nå! ;0) Klart smaken forandrer seg, våre bad er sikkert fæle om 30 år de også! ;0) Sånn var det i barndomshjemmet til mannen min også. De hadde til og med rosa vegg-til-vegg-teppe på badet! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sånn var det i barndomshjemmet til mannen min også. De hadde til og med rosa vegg-til-vegg-teppe på badet! Uff..Hørtes ekkelt ut med teppe på badet!!! :0/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Uff..Hørtes ekkelt ut med teppe på badet!!! :0/ Det var visst innmari lekkert en eller annen gang 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ohhh, du hildrande duuuu!!!! Ingen overdrivelse å si at det ikke var min smak... 0 Siter
Solbæra Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Får nesten håpe at resten av huset ikke står i stil med dette! 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Sånn var det i barndomshjemmet til mannen min også. De hadde til og med rosa vegg-til-vegg-teppe på badet! Wow! det har jeg bare sett på hotellrom i London. Ikke fargen altså, men vegg-til-vegg-teppe på badet/do....*usj* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Wow! det har jeg bare sett på hotellrom i London. Ikke fargen altså, men vegg-til-vegg-teppe på badet/do....*usj* Det var skikkelig kult en gang Heldigvis er vegg-til-vegg-teppet bytta ut med flis nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.