Gå til innhold

Oh my god....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe..

Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :P

''Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :p''

Ikke enig. Har man et bad med gammel innredning, er det mer "unnskyldelig" enn å ha pusset opp nytt og stygt.

Skrevet

*Hiver etter pusten* Erre mulig?!!

Men jeg ville MYE heller kjøpt et hus med et gammelt bad som så slik ut, og kunne gjerne ventet et par år med oppussingen, fremfor et bad som det du la ut i hovedinnlegget.

Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-)

Skrevet

Men jeg ville MYE heller kjøpt et hus med et gammelt bad som så slik ut, og kunne gjerne ventet et par år med oppussingen, fremfor et bad som det du la ut i hovedinnlegget.

Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-)

''Bedre med gammelt og utdatert enn nytt og blodharry:-)''

Enig!!!

Skrevet

Flisene der var ikke gale da!

Men sammensetningen var jo veldig uheldig.....

Det var jo veldig moderne med farget porselen på 70-tallet. Jeg husker jeg var litt misunnelig på venninner hvis familie hadde bad med gul eller grønn servant, fremfor vår utrolig gammeldagse hvite;-)

Men tidene forandrer seg og dermed smaken.

Jeg synes forøvrig det grønn-brune badet først og fremst var utdatert og umoderne - ikke glorete, stygt og langt fra harry.

Skrevet

Det var jo veldig moderne med farget porselen på 70-tallet. Jeg husker jeg var litt misunnelig på venninner hvis familie hadde bad med gul eller grønn servant, fremfor vår utrolig gammeldagse hvite;-)

Men tidene forandrer seg og dermed smaken.

Jeg synes forøvrig det grønn-brune badet først og fremst var utdatert og umoderne - ikke glorete, stygt og langt fra harry.

Ja, det var populært..

Ei venninne av meg kjøpte hus for et par år siden, der var hele badet i rosa...Badekar, do , vask, bide, fliser, ja ALT var i en slik gammel rosa farge. He,he, ikke pent!

De har pusset opp nå! ;0)

Klart smaken forandrer seg, våre bad er sikkert fæle om 30 år de også! ;0)

Skrevet

Ja, det var populært..

Ei venninne av meg kjøpte hus for et par år siden, der var hele badet i rosa...Badekar, do , vask, bide, fliser, ja ALT var i en slik gammel rosa farge. He,he, ikke pent!

De har pusset opp nå! ;0)

Klart smaken forandrer seg, våre bad er sikkert fæle om 30 år de også! ;0)

Sånn var det i barndomshjemmet til mannen min også. De hadde til og med rosa vegg-til-vegg-teppe på badet!

Skrevet

Sånn var det i barndomshjemmet til mannen min også. De hadde til og med rosa vegg-til-vegg-teppe på badet!

Uff..Hørtes ekkelt ut med teppe på badet!!! :0/

Skrevet

Uff..Hørtes ekkelt ut med teppe på badet!!! :0/

Det var visst innmari lekkert en eller annen gang ;)

Skrevet

Ohhh, du hildrande duuuu!!!!

Ingen overdrivelse å si at det ikke var min smak...

Skrevet

Får nesten håpe at resten av huset ikke står i stil med dette!

Skrevet

Wow! det har jeg bare sett på hotellrom i London.

Ikke fargen altså, men vegg-til-vegg-teppe på badet/do....*usj*

Skrevet

Wow! det har jeg bare sett på hotellrom i London.

Ikke fargen altså, men vegg-til-vegg-teppe på badet/do....*usj*

Det var skikkelig kult en gang ;) Heldigvis er vegg-til-vegg-teppet bytta ut med flis nå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...