Gå til innhold

Jan Thomas

Anbefalte innlegg

Gjest blondina
Skrevet

Noen som så TK igår, dæven han virka duuuuuuuuum, holdt på å flire meg ihjel over hvor dum det går an å bli.

Min mening er at han dreit seg fullstendig ut, mend et sjønte han ikke selv nei! ....

Skrevet

Han har nok ikke et snev av selvironi, merkelig fyr egentlig...

Gjest blondina
Skrevet

Han har nok ikke et snev av selvironi, merkelig fyr egentlig...

Ja, han virka svært så pussig...

Gjest homse som han er
Skrevet

Tror han går inn for å være litt bimbo jeg...

Skrevet

Jeg fniser mer og mer for hver gang jeg ser det stive, unaturlige ansiktet hans. Mannen virker helt blåst - jeg får alltid inntrykk av at det er en tretten år gammel gutt inni ham, så umoden synes jeg han er.

Skrevet

Jeg fniser mer og mer for hver gang jeg ser det stive, unaturlige ansiktet hans. Mannen virker helt blåst - jeg får alltid inntrykk av at det er en tretten år gammel gutt inni ham, så umoden synes jeg han er.

Jan Thomas er opptatt av to ting; alder (mangel på) og utseende. Jeg kan tenke meg strategien hans før han går i studio: Jeg oppfører meg som en trettenåring – så vil folk tro jeg er det!!

Skrevet

Har han noe etternavn tro, eller heter han Thomas til etternavn?

Skrevet

Jeg tror ikke han heter Thomas engang - ihvertfall ikke opprinnelig. Han het Jan + et etternavn, men har altså laget seg et "kunstnernavn".

Skrevet

Tror han spilte litt "blond" jeg da..?

Det at han ikke visste navnet på statsministeren f.eks.

Skrevet

Neida, han heter Jan Ettellerannet, jeg lette det opp en gang, men husker ikke hva det var. Ikke noe veldig spesielt i alle fall.

Skrevet

Jeg tror ikke han heter Thomas engang - ihvertfall ikke opprinnelig. Han het Jan + et etternavn, men har altså laget seg et "kunstnernavn".

OK. Han har i alle fall god diksjon, det skal han ha.

Skrevet

Han heter egentlig Jan Bertin Østervold. ;o)

Skrevet

Synes han er ganske så forfriskende jeg....... blant alle de andre "korrekte" menneskene...

Skrevet

Liker Jan Thomas, jeg;) Et friskt pust fra mannfolk vi ser i hverdagen...

Han er kuuul;))

Skrevet

Han spilte jo "blond" da.. synes ikke det var så vanskelig å skjønne det.

Skrevet

Ei venninne av meg er en veldig god venn av ham, og jeg kan fortelle at Jan Thomas er en veldig omtenksom og utrolig grei fyr, som virkelig bryr seg om andre. Han stiller alltid opp, er en alle tiders samtalepartner og lytter, og er alltid tilgjengelig. Han er hyggelig, morsom, og venninna mi har et utrolig godt forhold til ham.

Og forresten, HVA er galt i å være homse? Det spørsmålet er rettet til den som har skrevet under her, 10.10.2008 kl. 11:21.

Skrevet

Ei venninne av meg er en veldig god venn av ham, og jeg kan fortelle at Jan Thomas er en veldig omtenksom og utrolig grei fyr, som virkelig bryr seg om andre. Han stiller alltid opp, er en alle tiders samtalepartner og lytter, og er alltid tilgjengelig. Han er hyggelig, morsom, og venninna mi har et utrolig godt forhold til ham.

Og forresten, HVA er galt i å være homse? Det spørsmålet er rettet til den som har skrevet under her, 10.10.2008 kl. 11:21.

Kunne ikke vært mer enig;)

Skrevet

Jeg ble også litt flau, selv om jeg egentlig liker han. Men synes han hadde god porsjon selvironi. Jeg liker da også serien Hills, men jeg sier det da ikke høyt :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...