Gå til innhold

Europris, dagligvare, butikkmedarbeider og lønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva man får betalt i butikk i disse tider? Det er mange år siden jeg jobbet i dagligvaren, og er litt nysgjerrig på lønna. Vet at med topp ansienniet på Rema, får man ca 145 kroner i timen. Ringte lønningskontoret deres og spurte...

Hva får man i lønn på Rimi? Coop-kjeden? Europris?

Håper noen kan svare meg!

Gjest ekko 80
Skrevet

Er ikke sikker på hva de respektive kjedene betaler av lønn, men som vanlig medarbeider blir du ikke rik. Det betales ubekvem tillegger på kvelder etter 18 og 21, samt i helger. Dette er med på å trekke opp lønna - for de som liker å jobbe de vaktene.

Skrevet

Hei, jeg jobber i Meny, og har 144,67 kr i timen (full ansiennitet). Både Meny og Rimi følger tariffen til Handel og kontor i hvert fall. Tror de aller fleste dagligvarekjedene gjør det? Europris har jeg ikke noe kjennskap til.

Skrevet

Hei, jeg jobber i Meny, og har 144,67 kr i timen (full ansiennitet). Både Meny og Rimi følger tariffen til Handel og kontor i hvert fall. Tror de aller fleste dagligvarekjedene gjør det? Europris har jeg ikke noe kjennskap til.

Jeg tror det er samme lønn som de får på Rema også, for det var "tett oppunder 145 kroner i timen med full ansiennitet". Tilleggene var på 25, 45 og 84 kroner, om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg tror det er samme lønn som de får på Rema også, for det var "tett oppunder 145 kroner i timen med full ansiennitet". Tilleggene var på 25, 45 og 84 kroner, om jeg ikke husker feil.

Vi har tillegg på 21 kr på hverdager fra 18-21, 42 kr på hverdager fra 21-> og på lørdager fra 13-16, og 84 kr lørdager etter 16.

Skrevet

Vi har tillegg på 21 kr på hverdager fra 18-21, 42 kr på hverdager fra 21-> og på lørdager fra 13-16, og 84 kr lørdager etter 16.

Åkei! Virker som det er ganske likt rundt omkring... så det spørs om de omsider har lagt seg på den samme tariffen, mer eller mindre. Takk for svaret! :)

Skrevet

Åkei! Virker som det er ganske likt rundt omkring... så det spørs om de omsider har lagt seg på den samme tariffen, mer eller mindre. Takk for svaret! :)

Bare hyggelig:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor mye blir det i månedslønn ca?

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...