Gå til innhold

Hvor kjøpe ansiktskremer billig på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest bursdagsgavetips
Skrevet

Dersom jeg skal kjøpe ansiktskremer (anitrynkekremer?) på nett, til min mor somer i 60 årene, hvor lønner det seg å handle dette.

Tenker ikke rådyre kremer, synes det er litt tullete...

Prøver å lete litt selv, men synes det er vansklig med ukjente navn og merker...

Gjest Shira :o)
Skrevet

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO

Holder du deg under 200 kr så slipper du moms. De sender fraktfritt. De gir tilbake momsen også, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du da går frem, jeg har aldri prøvd.

Merker og slikt aner jeg ikke, men denne siden er god. Prisene får du opp i norske kr, velg det til høyre der prisene står.

Gjest bursdagsgavetips
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223807320' post='3984056]

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO

Holder du deg under 200 kr så slipper du moms. De sender fraktfritt. De gir tilbake momsen også, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du da går frem, jeg har aldri prøvd.

Merker og slikt aner jeg ikke, men denne siden er god. Prisene får du opp i norske kr, velg det til høyre der prisene står.

Fin side, ja, og pluss for gratis frakt.

Men så vanskelig når man ikke kjenner navnene...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Fin side, ja, og pluss for gratis frakt.

Men så vanskelig når man ikke kjenner navnene...

Jeg har dessverre ikke snøring på merker, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Skrevet

Strawberrynet og lookfantastic er bra sider, men det aller billigste er selvfølgelig ebay. Men dersom du ikke vet hva du skal kjøpe så blir det litt vanskelig.

Jeg tror jeg ville gått innom et parfymeri og forhørt meg litt om de ulike produktene... så sier du bare at du skal tenke på saken, og kjøper på nettet istedet :)

Skrevet

blivakker.no

Jeg bruker en spesiell Biotherm-krem, og har både kjøpt den på strawberrynet og blivakker.no. Den falt billigst ut på det norske nettstedet, pga. momsen og toolagviften som i tillegg fra strawberrynet. Forlokkende med fri frakt, men avgitene fikk meg til å rygge.

Gjest bursdagsgavetips
Skrevet

blivakker.no

Jeg bruker en spesiell Biotherm-krem, og har både kjøpt den på strawberrynet og blivakker.no. Den falt billigst ut på det norske nettstedet, pga. momsen og toolagviften som i tillegg fra strawberrynet. Forlokkende med fri frakt, men avgitene fikk meg til å rygge.

Takk for tipset.

Er dette stedet billigere enn å gå inn på en butikk fysisk?

Skrevet

Synes bare det er så bekvemt å handle via nett i en hektisk hverdag *rødme*.

Ok, jeg synes det er bekvemt å stikke innom butikker;-)

Skrevet

Nå ser jeg for meg TV- reklamen med Jane Fonda med basstemme.

Men tenk at Olivia Newton John er 60, hun holder seg utrolig godt.

Ja, det er mange som holder seg nesten uforskammet godt av disse stjernene:-)

Skrevet

Takk for tipset.

Er dette stedet billigere enn å gå inn på en butikk fysisk?

Ja, jeg sammenlignet med taxfree-prisene og de ligger bare litt høyere.

hjernetrimmern
Skrevet

Hvorfor ikke gå innom apoteket? Mange fine kremer der også...og noen er stadig på tilbud..

Skrevet

Det overrasker meg ikke at hun har fikset på trynet, men jeg synes likevel hun har en ungdommelig friskhet over seg som man egentlig ikke kan operere seg til.

Enig i det. Pluss at det gjelder å kunne stoppe i tide når det gjelder ansiktsfiksing.

Her er forresten et bilde av en 53-åring som verken har en slik ungdommelighet som du viser til _eller_ sm har lært seg kunsten å stoppe i tide mht operasjoner:

http://images.starlounge.com/slideshows-2/PS-DonatellaVersace.jpg

Skrevet

Uff da...

:0/

Ja, ikke sant? Jeg måtte frresten søke fram alderen hennes, for jeg tenkte at hun kanskje var så mye eldre enn Olivia Newton-John at det ville vært urettferdig å sammenligne dem uansett, men så var hun altså hele 7 år _yngre_.

Sjokkerende at Donatella bare er 53, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...