Gjest noen som driver med det i Norge? Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sitter og ser på Lisa Williams på TVN. Hun er et såkalt medium som kommuniserer med de døde. Vet ikke hva jeg skal tro, men er litt fascinert. Fins det folk som driver med dette her til lands? I såfall, hvor finner man dem? 0 Siter
Gjest cit Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 De finnes nok, men ikke oppsøk sånne miljøer. En del av de som driver med sånt får store problem med angst. Dessuten vær skeptisk. Jeg nekter ikke for at det der er mulig. Du her sikkert sett noea av det på "fornemmelse for mord", der det brukes klarsynte i forsøk på å løse mordgåte. Av de episodene jeg har sett klarer de klarsynte kun å få frem det politiet allerede vet. (Venner forteller at de har set et unntak fra dette i serien). Hvis det var avdødes ånd de talte med, burde det fremkommet mer info. Konklusjon: Hvis det er ikke er juks, er det derfor neppe avdøds menneskers ånder, men andre typer ånder og altså et rart bedrag. Derfor er det lett å gå i felle om at du prater med avdødes menneskers ånder. Ikke la deg lure. 0 Siter
Gjest lev på jorda Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det finnes mange som mener de har kontakt med døde også her i Norge. Mitt råd: Hold deg langt unna sånne miljøer. Det fører ikke noe godt med seg, men derimot angst og andre psykiske lidelser. I følge bibelen er det mulig å ta kontakt med avdødes ånder, men det advares sterkt mot å gjøre det. Om de som mener de har kontakt med døde virkelig har det, eller om det er andre ånder, innbilning eller ren humbug er umulig for oss å vite. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Lisa Williams er fantastisk flink synes jeg. Skulle gjerne vært hos henne, men helst her i landet. Hvis du finner noen her i Norge, eller uansett, så bør du få personen anbefalt av noen du stoler på. 0 Siter
Rith Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Ja det er nok noen her i Norge som driver med det, og hadde jeg ønsket å få kontakt, så hadde jeg valgt Lilli Bendriss. Det er hun mørke damen som er med i Åndenes Makt som går på TVN. Ellers så hadde jeg holdt meg unna, og det er ikke alltid like bra å grafse i. Men hvis man føler et sterkt behov for å få svar på noe, og har vanskelig for å gå videre i livet uten, så syns jeg det er verdt å prøve. Men man bør være litt skeptisk! Lilli hadde jeg definitivt trodd på. 0 Siter
Gjest Altfor dyrt Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Ja det er nok noen her i Norge som driver med det, og hadde jeg ønsket å få kontakt, så hadde jeg valgt Lilli Bendriss. Det er hun mørke damen som er med i Åndenes Makt som går på TVN. Ellers så hadde jeg holdt meg unna, og det er ikke alltid like bra å grafse i. Men hvis man føler et sterkt behov for å få svar på noe, og har vanskelig for å gå videre i livet uten, så syns jeg det er verdt å prøve. Men man bør være litt skeptisk! Lilli hadde jeg definitivt trodd på. Lilli tyar 1600 kr for 55 minutter,ganske dyrt spørr du meg. 0 Siter
Rith Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Lilli tyar 1600 kr for 55 minutter,ganske dyrt spørr du meg. Å ja, det var jeg ikke klar over. Må være for de som føler et sterkt behov for å få svar da. 0 Siter
Gjest Altfor dyrt Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Å ja, det var jeg ikke klar over. Må være for de som føler et sterkt behov for å få svar da. Ja,men jaggu er det der med klarsynte et pengesluk,man må jo omtrent være rik for å ringe dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.