Gå til innhold

registrere, men ikke anmelde?


Gjest KS ...l.l.l.l

Anbefalte innlegg

Gjest KS ...l.l.l.l

Går det an å registrere en voldtekt hos politiet, men velge å ikke anmelde og at det som blir sagt blir journalført og tatt vare på. Kan politiet i såfall velge å anmelde mot min vilje? Om personen slår til igjen vil jeg at det skal være mer bevis mot han, men slik det er nå så kan saken ikke anmeldes av forskjellige grunner.Er ikke vitner eller bevis, så saken vil evt bli henlagt nå.

- K.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lysivente

Ja, jeg tror det. Tror man må være under 18 år hvis politet skal kunne fortsette sak. Du kan ringe anonymt og spørre politiet før du nevner eget og overgripers navn.

Det kan være godt å bare ha sagt ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med politiet om det.. dt ville jeg gjort. Spurt. Du kan også gå inn på politiets nettsider; politiet.no tror jeg det er. Så kan du søke litt på det først, hvis du ikke føler deg trygg nok til å ta det steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...