Gå til innhold

FU: Ditt julegaveønske i år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for å irritere Jølsen med nok en juletråd *s*

Hva ønsker du deg?

Jeg ønsker meg støvletter, svarte m/ litt høy hæl. Kan ikke få nok av skotøy, hehe, og en ny stilig kåpe.

Sokker til Hunterstøvlene ønsker jeg meg, slik at jeg slipper å kjøpe meg cherrox ;p

Ny mc-hjelm hadde ikke vært dumt.

Mobil.

Digitalt speilreflekskamera.

Flatskjerm til soverommet.

Det var de dyre ønskene, de jeg sikkert må sørge for å kjøpe selv om de skal komme i hus.

Mascara, leppestift etc, det er kjekke ønsker. Lysestake, deilig sengetøy.

Også ønsker jeg meg tegninger og dorullnisser og glanspapirhjerter og alt det fine ungene legger sjela si i. :o)))

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

6

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mobil

Digital speilrefleks

Røros-pledd

Mer ullundertøy - får aldri nok!

Ellers ønsker jeg meg forbruksvarer som håndlaget konfekt, litt fin te og sånt som jeg ikke tar meg råd til ellers. :o)

Skrevet

Mobil

Digital speilrefleks

Røros-pledd

Mer ullundertøy - får aldri nok!

Ellers ønsker jeg meg forbruksvarer som håndlaget konfekt, litt fin te og sånt som jeg ikke tar meg råd til ellers. :o)

Er Røros-pledd mye tykkere og bedre enn f.eks. Berger-pledd? *har ikke peiling*

Skrevet

Jeg ønsker meg bare fred på jord og sånn, jeg...

Også raclettejern, ullundertøy og bøker.

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, sånt tenker sjelden på før i desember, men alpinutstyr, kanskje?

Gjest annlovinda
Skrevet

Mobiltelefon

Smykker

Gavekort til fotpleie/massasje/hudpleie

Skiklær

Gode bøker

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin med deler som tåler å bli vasket i oppvaskmaskinen, et varmt sofapledd og badeskum.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg ønsker meg noen for meg dyre støveletter - men det tror jeg nok jeg ender med å kjøpe selv ja :-)

Ellers kunne jeg tenke meg et gavekort på sterilisering av katt kanskje - så hadde dét vært i orden.

Eller enda bedre - et gavekort på plenklipp til sommeren.........

Gjest ViViola
Skrevet

Siden jeg har redusert kroppsstørrelsen min fra xl til s/xs, så ønsker jeg meg veldig nytt ullundertøy, ny skibukse og ny allværsjakke. Jeg rett og slett drukner i det jeg har, og jeg ser litt mørkt på vinterens skiturer med det gamle utstyret...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Aller mest ønsker jeg meg iMac, men den er så dyr at den må jeg nok kjøpe selv når jeg en gang får råd.

Jeg ønsker meg ekstra batteri og objektiver til speilrefleksen, Tivoli songbook (er det ikke det den heter, da?), ny sofa og litt klær.

Gjest Elextra
Skrevet

Siden jeg har redusert kroppsstørrelsen min fra xl til s/xs, så ønsker jeg meg veldig nytt ullundertøy, ny skibukse og ny allværsjakke. Jeg rett og slett drukner i det jeg har, og jeg ser litt mørkt på vinterens skiturer med det gamle utstyret...

Kanskje jeg kan arve det gamle utstyret ditt, da.... :/

Utrolig flink du har vært. Men XS? Det var da voldsomt.

Gjest ViViola
Skrevet

Kanskje jeg kan arve det gamle utstyret ditt, da.... :/

Utrolig flink du har vært. Men XS? Det var da voldsomt.

Jeg holder på å gi vekk de virkelig store klærne, men jeg tør nok ikke kvitte meg med alt... Huff, litt pessimistisk nå, kanskje, men... :-) Det er gode klær, da, Ullvang-ull innerst og solid bukse og jakke. Og selvfølgelig ikke siste mote! He-he.

XS - ja, jeg ser det blir det innimellom. Mest S, litt M og litt XS. Morsomt - og uvant. Og veldig lite å velge mellom i skapet...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223980531' post='3985729]

Er Røros-pledd mye tykkere og bedre enn f.eks. Berger-pledd? *har ikke peiling*

Ja, det tror jeg. Har et Bergerpledd fra før og det er tynt og lett, men de Røros-pleddene jeg har sett er tykkere og tyngre.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg holder på å gi vekk de virkelig store klærne, men jeg tør nok ikke kvitte meg med alt... Huff, litt pessimistisk nå, kanskje, men... :-) Det er gode klær, da, Ullvang-ull innerst og solid bukse og jakke. Og selvfølgelig ikke siste mote! He-he.

XS - ja, jeg ser det blir det innimellom. Mest S, litt M og litt XS. Morsomt - og uvant. Og veldig lite å velge mellom i skapet...

Uansett hyggeligere å ha for store enn for små klær, da *S* (for de av oss som har hatt noen kilo ekstra)!

Skrevet

Jeg ønsker meg carvingski av mannen min. Ellers blir jeg glad for alt jeg får:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Uansett hyggeligere å ha for store enn for små klær, da *S* (for de av oss som har hatt noen kilo ekstra)!

Åja, det kan bare ikke sammenlignes! :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Støvletter og kåpe? Er det kjæresten som er så flink til å handle gaver?

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg ønsker meg noen for meg dyre støveletter - men det tror jeg nok jeg ender med å kjøpe selv ja :-)

Ellers kunne jeg tenke meg et gavekort på sterilisering av katt kanskje - så hadde dét vært i orden.

Eller enda bedre - et gavekort på plenklipp til sommeren.........

Gavekort på sterilisering av katt, haha :-D

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg, det er alltid så vanskelig. Det er egentlig ganske ille.

Skrevet

Støvletter og kåpe? Er det kjæresten som er så flink til å handle gaver?

Nei, jeg må nok velge ut slikt selv, hehe! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...