Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er å ha en mor som hjelper deg å vaske kjøkkenet etter at du har glemt å sette på lokket på blenderen.

Skrevet

Hehe! Ja, det får en si. Min hadde nok bare tørket av en stol og satt seg ned og ledd seg ihjel;)

Fint og rent kjøkken nå da, Orio?:)

Skrevet

Hehe! Ja, det får en si. Min hadde nok bare tørket av en stol og satt seg ned og ledd seg ihjel;)

Fint og rent kjøkken nå da, Orio?:)

Ja, ganske fint. Men nå har jeg stekt vafler til min snille mor, så det er litt oppvask. Men den skal jeg ta selv, altså.

AneM1365380603
Skrevet

Oj :) Nå ser jeg for meg hva som skjedde idet du skrudde på knappen.

Mannen min ble forresten en gang angrepet av erter og gulrøtter. De kom susende ut av kasserollen, he he. Tror det sa poff først ;)

Skrevet

ÅH, så kjipt! Kan tenke meg det ble seende ut på kjøkkenet ditt. *Skulle ha vært på film*

Skrevet

Fikk meg en god latter nå :-D

må bare fortelle om hva som skjedde en gang vi hadde baby og jeg skulle tine middagsglass i mikroen. Hadde jo gjort dette "hundre" ganger før uten problem - men denne gangen ble det en propp med frossen middag i toppen, og glasse ekploderte inni mikroen!

Det smalt noe sabla, og jeg fikk skrudd av. Åpnet forsiktig døra og kikket inn. I en sabla smørje av most potet, broccoli og kjøtt og glass kunne jeg så vidt se veggene...

Lukket døra fort, og ventet til mannen min kom hjem.

Tror faktisk han tok det for meg!

Men glasskårene laget stygge merker i lakken på veggene og døra - men mikroen overlevde merkelig nok.

Skrevet

*LOL*

Den tabben ble gjort hos meg også...

Strawberry daquery over hele kjøkkenet!....

Kjipe greier, men så flott at din mor hjalp deg :=)

AneM1365380603
Skrevet

må bare fortelle om hva som skjedde en gang vi hadde baby og jeg skulle tine middagsglass i mikroen. Hadde jo gjort dette "hundre" ganger før uten problem - men denne gangen ble det en propp med frossen middag i toppen, og glasse ekploderte inni mikroen!

Det smalt noe sabla, og jeg fikk skrudd av. Åpnet forsiktig døra og kikket inn. I en sabla smørje av most potet, broccoli og kjøtt og glass kunne jeg så vidt se veggene...

Men glasskårene laget stygge merker i lakken på veggene og døra - men mikroen overlevde merkelig nok.

Uff, det hørtes nesten skummelt ut. Godt det var inni microen da..

Sønnen min spiste en gang is med kaffe over. Plutselig eksploderte skåla slik at bare isklatten lå igjen på bordet. Han ble så forskrekket at han ikke visste om han skulle le eller gråte, så han gjorde like godt begge deler.

Skrevet

Uff, det hørtes nesten skummelt ut. Godt det var inni microen da..

Sønnen min spiste en gang is med kaffe over. Plutselig eksploderte skåla slik at bare isklatten lå igjen på bordet. Han ble så forskrekket at han ikke visste om han skulle le eller gråte, så han gjorde like godt begge deler.

Fy så ekkelt! Hvorfor eksploderte den da?

Husker da eldstemann bare var et år eller to, og vi var på besøk hos min søster. Han fikk et litt fint glass på stett, veldig tynt glass, med brus. Da han tok en slurk, knakk glasset, og han satt med en glassbit i munnen :-((((

Vi hadde en annen mikro-episode for noen år siden. Da var det en barnevakt som skulle poppe mikro-popcorn. hun passet ikke på, og det tok fyr. Fy som det stanket i huset i flere dager, og mikroen var helt brungul. Men jeg skrubbet og skrubbet med JIF, og det bleknet etterhvert.

Tror den har evig liv, den mikroen vår! Tipper den er nærmere 12-13 år :-)

AneM1365380603
Skrevet

Fy så ekkelt! Hvorfor eksploderte den da?

Husker da eldstemann bare var et år eller to, og vi var på besøk hos min søster. Han fikk et litt fint glass på stett, veldig tynt glass, med brus. Da han tok en slurk, knakk glasset, og han satt med en glassbit i munnen :-((((

Vi hadde en annen mikro-episode for noen år siden. Da var det en barnevakt som skulle poppe mikro-popcorn. hun passet ikke på, og det tok fyr. Fy som det stanket i huset i flere dager, og mikroen var helt brungul. Men jeg skrubbet og skrubbet med JIF, og det bleknet etterhvert.

Tror den har evig liv, den mikroen vår! Tipper den er nærmere 12-13 år :-)

Oj, skummelt med microen som tok fyr.

Jeg tror skåla knuste fordi det ble store temperaturforskjeller da han helte kaffe over isen. Nå bruker vi ikke slike skåler til det lenger.

Skrevet

Søstra mi tinte en gang et syltetøyglass i microen. Hun tenkte ikke på at hun skulle tatt av lokket først... Såvidt jeg husker måtte de male hele kjøkkenet etterpå.

Skrevet

Oj, skummelt med microen som tok fyr.

Jeg tror skåla knuste fordi det ble store temperaturforskjeller da han helte kaffe over isen. Nå bruker vi ikke slike skåler til det lenger.

Det var bare popkornene som brant, ikke selve ovnen altså, men ille nok likevel....

AneM1365380603
Skrevet

Søstra mi tinte en gang et syltetøyglass i microen. Hun tenkte ikke på at hun skulle tatt av lokket først... Såvidt jeg husker måtte de male hele kjøkkenet etterpå.

Den eksplosjonen må ha vært _svært_ kraftig!

Skrevet

Den eksplosjonen må ha vært _svært_ kraftig!

Jepp. Det var syltetøy _overalt_...

Skrevet

*Hehe* Min lar seg ikke starte uten at lokket står på.

Gjest ViViola
Skrevet

Oj, heldige du! :-)

Kjøp en nydelig blomst til henne som takk for hjelpen, da. :-)

Skrevet

Oj, heldige du! :-)

Kjøp en nydelig blomst til henne som takk for hjelpen, da. :-)

Hun fikk nystekte vafler etterpå, da. Med rørte jordbær. Teller det?

Gjest ViViola
Skrevet

Hun fikk nystekte vafler etterpå, da. Med rørte jordbær. Teller det?

Det er faktisk ENDA BEDRE!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...