Gå til innhold

ANKER VOND HALS


Gjest vond hals

Anbefalte innlegg

Gjest vond hals

i går rundt klokken 21.00 begynte jeg å få vondt i halsen.Tok da forbyggende ,som vekk i morgen c vitaminener solhatt!!I dag da jeg sto opp hadde jeg samme symtom, men da var det såpass at når jeg skulle harke, eller hoste så sved, stakk det i halsen, Da jeg så etter i speilet etterpå mente jeg å kunne observere ett felt bakerst i munnen (start på hals)som var grålig/eller grågult som om det var ett belegg der. Etter litt ut på dagen + etter litt drikke så forsvant den,det er borte enda. Halsen er bedre nå, men ikke helt.Har også i forbindelse med dette her hatt en følese av at noe har vært for trangt ellr innsnevret til venstre i halsen når jeg har svelget. Det er nå sårt når jeg svelger.Har ikke kjent noe unorm utenpå halsen..

(Har i forkant av dette evt kjent en slags rar unorm smak i munn/svelg,uvist fra min side hva det har vært,kan det ha noe med dette å gjøre også?)

Som en kommentar til det siste jeg skrev her, så må jeg si at jeg har av og til en lymfekjertel som jeg kjenner på den venstre siden, men den har legen sett på med ultralyd.Sagt at det er godt forenelig med norm utsende(tok også blodprøver da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære vond hals. Det du beskriver kan være relatert både til infeksjon med virus,og til infeksjon med bakterier. Det er ikke uvanlig at smaken blir endret,og noen ganger dannes det også pussbelegg,eller pusspropper på mandlene.Det er ikke mulig å si noe nærmere vedr.type infeksjon,uten at man får undersøkt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...