Gå til innhold

Begynte på Zoloft og fikk kjempeangst

Anbefalte innlegg

Hei,

På onsdag begynte jeg i samråd med legen min å ta Zoloft igjen. I går på torsdag hadde jeg den verste dagen jeg har hatt på lenge. Hadde slik angst at jeg ikke turte å gå ut. Selvmordstankene ble sterke også, og når man befinner seg mange etasjer over baken føler jeg meg ikke helt trygg. Jeg tok ikke Zoloft i dag i håp om at angsten og selvmordstankene ville forsvinne.

Jeg har tidligere lest at en liten dose med benzo kan være bra i begynnelsen inntil bivirkningene går vekk. Er dette noe jeg bør kreve av legen min?

Fortsetter under...

Du er absolutt inne på noe, selv om jeg ikke er helt komfortabel med begrepet kreve i denne sammenheng.

Ta en prat med legen din, du :-)

Hei, helt sant. Jeg kan ikke kreve noe. Det var feil ordvalg, men om han ikke vil hjelpe meg må jeg finne meg en annen lege. Jeg har intet å tape.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...