Faure Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Hei, På onsdag begynte jeg i samråd med legen min å ta Zoloft igjen. I går på torsdag hadde jeg den verste dagen jeg har hatt på lenge. Hadde slik angst at jeg ikke turte å gå ut. Selvmordstankene ble sterke også, og når man befinner seg mange etasjer over baken føler jeg meg ikke helt trygg. Jeg tok ikke Zoloft i dag i håp om at angsten og selvmordstankene ville forsvinne. Jeg har tidligere lest at en liten dose med benzo kan være bra i begynnelsen inntil bivirkningene går vekk. Er dette noe jeg bør kreve av legen min? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Du er absolutt inne på noe, selv om jeg ikke er helt komfortabel med begrepet kreve i denne sammenheng. Ta en prat med legen din, du :-) 0 Siter
Faure Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Du er absolutt inne på noe, selv om jeg ikke er helt komfortabel med begrepet kreve i denne sammenheng. Ta en prat med legen din, du :-) Hei, helt sant. Jeg kan ikke kreve noe. Det var feil ordvalg, men om han ikke vil hjelpe meg må jeg finne meg en annen lege. Jeg har intet å tape. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.