Gå til innhold

verking


Gjest -77-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg verker for tiden så i nakken eller i bakhodet. Har også litt av det nedover ryggen/øvre del. Verker i beina også, på innsida av låra spesielt, og av og til i armene. Ikke spesielt plagsomt, men nakken er det verre med. Dette i bena har jeg hatt lenge, får det gjerne når jeg er trøtt. Kan det være en slags sykdom? Kanskje det hjelper med en time hos massør for å løse opp hode/nakken? Er bare 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o

Det er mulig du har muskelspenninger. Er du stresset? Bekymringer, problemer med dine nærmeste?

Har du tungt eller ensidig arbeid?

Jeg kan desverre ikke gi deg noen diagnose over nettet, du må nok innom et legekontor og be om en undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...