Gå til innhold

Hva er utflod?


Gjest Slimjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Slimjenta

Hei jeg er ei jente på 12 som lurer på noe.

Jeg har ennå ikke fått mensen men jeg har ganske mye sånn derre ekkelt guffent slim som kommer ut 'der nede'!

Jeg vet det er utflod å at det er naturlig, men jeg vet ikke hva det er og hvorfor jeg har det!

Kan noen svare på hva og hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære Slimjenta. Det er normalt å ha noe utflod,og mengden varierer fra kvinne til kvinne.Oftest vil den normale sekresjonen være slimete,hvit eller klar,og uten lukt.Når den kommer på trusen,eller truseinnlegget,vil den ofte bli gul eller brunlig.Det finnes også naturlige sopp/bakterier som kan gi utflod,men disse behandles bare når det er nødvendig.Hvis dette plager deg,synes jeg du skal snakke med din mor,helsesøster,eller lege.Du kan også spørre forum gynekologi i mellomtiden,da de kanskje har noe mer å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...