morsan Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Den pro-republikanske TV-stasjonen FOX har laget en kjempesak av at Newsweek satte et nærbilde av Sarah Palin på forsiden. På dette klippet hører man den tydelige partiske programlederen samt en republikansk dame gi klart uttrykk for at bildet var en "slap in the face", fordi det avslører alle mulige feil ved Palins fjes: rynker, ansiktshår, urenheter osv osv. Men se på bildet selv - er det så ille da? Uansett hva man måtte mene om henne som politiker og/eller person, så er hun jo en flott dame. Jeg personlig ville syntes det var mye verre å høre denne republikanske dama på Fox legge ut om hvor ille bildet var, enn at bildet faktisk ble publisert. Filmklipp: http://www.youtube.com/watch?v=YInuTc3C3jM Bildet: http://www.accesshollywood.com/content/images/76/230x306/76741_sarah-palin-on-the-cover-of-newsweek.jpg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Syns ikke det var et ille bilde nei! Hun har jo nesten ingen rynker jo..Flott dame. :0) 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Vi lever i en syk, syk verden. En mann ville aldri blitt utsatt for det samme som Palin må gjennom. Når det er snakk om en kvinne er det fritt fram. Ta henne på utseende, ansiktshår, rynker, for ting familiemedlemmer av henne har gjort eller fordi hun er for tøff og ufeminin. Jeg blir uvel av det hele selv om jeg ikke er en stor fan av denne damen. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Vi lever i en syk, syk verden. En mann ville aldri blitt utsatt for det samme som Palin må gjennom. Når det er snakk om en kvinne er det fritt fram. Ta henne på utseende, ansiktshår, rynker, for ting familiemedlemmer av henne har gjort eller fordi hun er for tøff og ufeminin. Jeg blir uvel av det hele selv om jeg ikke er en stor fan av denne damen. Enig, men i dette tilfellet er det jo ikke hennes motstandere som vil "ta" henne pga utseendet, men hennes tilhengere som vil forsvare henne ved å si at det var slemt av Newsweek å publisere et bilde som viser porer osv. Det blir misforstått forsvarstale. After all - hvor mange poltikere hadde "tålt" et slik "extreme close up" og fortsatt sett bra ut? 0 Siter
nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Vi lever i en syk, syk verden. En mann ville aldri blitt utsatt for det samme som Palin må gjennom. Når det er snakk om en kvinne er det fritt fram. Ta henne på utseende, ansiktshår, rynker, for ting familiemedlemmer av henne har gjort eller fordi hun er for tøff og ufeminin. Jeg blir uvel av det hele selv om jeg ikke er en stor fan av denne damen. Hun er ganske sveisen til å være ei hevngjerring gammal røy med fire unger og et groomingbudsjett på 150000$. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Hun er ganske sveisen til å være ei hevngjerring gammal røy med fire unger og et groomingbudsjett på 150000$. Fem unger! 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Enig, men i dette tilfellet er det jo ikke hennes motstandere som vil "ta" henne pga utseendet, men hennes tilhengere som vil forsvare henne ved å si at det var slemt av Newsweek å publisere et bilde som viser porer osv. Det blir misforstått forsvarstale. After all - hvor mange poltikere hadde "tålt" et slik "extreme close up" og fortsatt sett bra ut? Aha, der avslørte jeg meg. Jeg gadd ikke lese gjennom hele greia. Men det er fortsatt en syk, syk verden:) 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Fin blogg om temaet, for den som måtte være intr;-) http://astrology.yahoo.com/channel/beauty/was-the-sarah-palin-newsweek-cover-unfair-283714/?pg=2 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fin blogg om temaet, for den som måtte være intr;-) http://astrology.yahoo.com/channel/beauty/was-the-sarah-palin-newsweek-cover-unfair-283714/?pg=2 I morgen, i morgen osv.... 0 Siter
nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fem unger! En fra eller til... Jeg er bare glad til for at nick jr har byttet til en barnehage med presentable mødre og et rimelig bra snitt på tantene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Amerikanere er ikke riktige på en flekk innimellom 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes det var bilde av en pen dame jeg også. Ser ikke noe som helst galt i det bildet der. Tenk på alle de bildene vi har sett av politikerne våre i forhold... Hun er jo pen. Virker ikke smart dog, men Bush har jo vist oss at det slettes ikke trengs. 0 Siter
Orio Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Etter grundige studier fant jeg tre rynker, en ved hvert øyenbryn og en på haka. Og en ujevnhet i huden. Men jeg hadde jo ikke forstørrelsesglass tilgjengelig da. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Etter grundige studier fant jeg tre rynker, en ved hvert øyenbryn og en på haka. Og en ujevnhet i huden. Men jeg hadde jo ikke forstørrelsesglass tilgjengelig da. Nei, det er mulig man kunne sett enda mer "avsløringer" hvis man satt med bladet i hånda;-) Men uansett - det er få 44-år gamle fembarnsmødre som tåler en kikkelig close up, men Palin er en av dem:-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Jeg synes det var bilde av en pen dame jeg også. Ser ikke noe som helst galt i det bildet der. Tenk på alle de bildene vi har sett av politikerne våre i forhold... Hun er jo pen. Virker ikke smart dog, men Bush har jo vist oss at det slettes ikke trengs. ''Jeg synes det var bilde av en pen dame jeg også. Ser ikke noe som helst galt i det bildet der. Tenk på alle de bildene vi har sett av politikerne våre i forhold...'' Det har vært noen snåle av Bush også - især dem der han sammenlignes med sjimpanser;-) ''Hun er jo pen. Virker ikke smart dog, men Bush har jo vist oss at det slettes ikke trengs.'' *S* Som i SNL-sketsjen som parodierer Hillary & Palin - "anyone can be president!" :-) (se link i tråden til Glimtipper om valget i USA) Men hun er flott, da. Jeg synes hun tar seg veldig godt ut, både i ansikt, på håret, i kroppen og klærne. Det er da tross alt _noe_;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ikke noe galt med det bildet der, vel? Og jeg syns nå kanskje ho egner seg bedre utenpå Newsweek enn med kontorplass i det ovale rom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.