Gå til innhold

Gypsy wedding - før & nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte eier hverken stil, anstendighet eller speil ;o)

Skrevet

Haha fy f... er det mulig!! Og "bridesmaid" kjolene da??? Herregud!!

Skrevet

Det verste var nå ungene som var utkledd som horer!

Skrevet

Er den nederste lenka der seriøs?!

1. Kunne ikke noen fortalt hun ene at kjoler er penest når de ikke ser ut som de er sprayet på? I alle fall når man har litt former...

2. Aldri i verden om min datter får lov til å gifte seg i noe slikt som 16-åring! (ikke at hun vil få gifte seg i så ung alder uansett)

3. Og hva er det med foreldrene til småjentene på de siste to bildene? Ungene ser jo rett og slett ut som billige horer?! Aldri om min 8-åring hadde fått gått i noe som lignet på det der!

Skrevet

Tacky er bare forbokstaven. Enkelte bør beskyttes mot seg sjøl.

Skrevet

Disse bildene bekrefter bare at ikkje alt var bedre før.

De "Svanesjøen" kjolene var fine, og puppene til mor til bruden var ganske fremtredende.

Skrevet

Er den nederste lenka der seriøs?!

1. Kunne ikke noen fortalt hun ene at kjoler er penest når de ikke ser ut som de er sprayet på? I alle fall når man har litt former...

2. Aldri i verden om min datter får lov til å gifte seg i noe slikt som 16-åring! (ikke at hun vil få gifte seg i så ung alder uansett)

3. Og hva er det med foreldrene til småjentene på de siste to bildene? Ungene ser jo rett og slett ut som billige horer?! Aldri om min 8-åring hadde fått gått i noe som lignet på det der!

Er nok seriøs, ja. Her er nyhetsartikkelen fra Daily Mail:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1081355/The-100-000-white-wedding-16-year-old-girl-lives-caravan.html

Skrevet

Disse bildene bekrefter bare at ikkje alt var bedre før.

De "Svanesjøen" kjolene var fine, og puppene til mor til bruden var ganske fremtredende.

Tror du bruden og hennes mor har benyttet seg av samme kirurg?

Skrevet

Tacky er bare forbokstaven. Enkelte bør beskyttes mot seg sjøl.

Jenta har ikke satt sine bein i et klasserom siden hun var 9 - det sier jo noe om både henne og foreldrene.

Foreldrene er forresten 33 og 35 år, så dette med å starte i ung alder går tydeligvis i arv;-)

Skrevet

Det verste var nå ungene som var utkledd som horer!

Jeg må si jeg har problemer med å bestemme meg for hva som er det "verste".

Kanskje at prisen for dette tacky bryllupet var hele 100 000 pund? Hvorav "kjolen" sto for 16 000....

Skrevet

Haha fy f... er det mulig!! Og "bridesmaid" kjolene da??? Herregud!!

Ja, dette var virkelig det verste jeg har sett på bryllupsfronten;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225547839' post='4002238]

Enkelte eier hverken stil, anstendighet eller speil ;o)

...eller at de ser noe helt annet i speilet enn oss vanlige dødelige.

Måtte flire av kommentaren om morens pupper *S*

Skrevet

Tror du bruden og hennes mor har benyttet seg av samme kirurg?

Ihvertfall av samme hjernekirurg. he.he..

Skrevet

Jenta har ikke satt sine bein i et klasserom siden hun var 9 - det sier jo noe om både henne og foreldrene.

Foreldrene er forresten 33 og 35 år, så dette med å starte i ung alder går tydeligvis i arv;-)

Trist,

synes

Skrevet

HOHO :) Forloveren i turkis kjole så ut til å ha slengt på seg en hvit bh i siste liten....

Skrevet

Jeg må si jeg har problemer med å bestemme meg for hva som er det "verste".

Kanskje at prisen for dette tacky bryllupet var hele 100 000 pund? Hvorav "kjolen" sto for 16 000....

Å herregud, jeg leste ikke det som stod, så jeg så ikke prisen heller jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...