Elis31 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg reagerer på hvordan du framstiller problemet ditt. Det er mulig jeg tar det i verste mening, men det høres ut som du klarer å jobbe om du må. Det er ingen som tar seg råd til attføring. Det er noe man rett og slett er nødt til, fordi det er veien etter sykemelding. Om du har en jobb du rett og slett ikke fungerer i, så må du begynne å se etter andre løsninger. Snakk med fastlegen din og NAV. Jeg oppfattet det helt omvendt. At hun ikke klarte å jobbe, men ikke hadde råd til attføring. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det er ikke riktig, de legger sammen sykmeldingperioder som er kortere enn 1 år, hvis du ikke har rukket å opptjene deg ny rett til sykmelding (26 uker) mellom hver av sykmeldingene - kan legge sammen perioder de siste 3 årene... Du har selvsagt rett, hadde jeg fortengt! :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.