Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Håvard på setra til Ragnhild?

For en selvgod type!

Morten derimot er artig da :)

Skrevet

Morten er konge, hehe!

Håvard er blodseriøs. Makan.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Sånn jeg ser Raagnhild vil hun i lengden passe best til Håvard. Det virker som de begge er veldige seriøse, eh... kanskje feil uttrykk, men de er liksom "voksne" og ikke noe tull der i gården liksom. Morten, var det det han het... han med ølet... Han er veldig umoden syns jeg. Barnslig og passer nok ikke til seriøse Ragnhild. Det lille vi så fra handleturen, klarte han jo ikke ta en avgjørelse selv. Han er flesete og alt for guttunge for Ragnhild, tror jeg. Tror neppe hun hadde holdt ut særlig lenge med han.

Gjest Løveføtter
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225828790' post='4005413]

Morten er konge, hehe!

Håvard er blodseriøs. Makan.

Jeg syns Håvard og Ragnhild virker veldig like... Like kjedelige begge to ;o)

Skrevet

Jeg syns Håvard og Ragnhild virker veldig like... Like kjedelige begge to ;o)

Ja, hun virker veldig "gammelmodig"syns jeg. Passer nok best sammen med helsefreaken Håvard.

AneM1365380603
Skrevet

Håvard passer nok godt sammen med Ragnhild, men jeg ville holdt ut lengst med Morten. De andre to blir for kjedelig.

Skrevet

De er ytterpunkter begge to egentlig..... Men morroklumpen kan være rett for ho siden ho selv er så på G med det meste. De vil utfylle hverandre.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Hadde ikke holdt ut en kveld tror jeg med Håvard ... Morten er morsom .... men håper at han kan være seriøs innimellom også ....

Skrevet

Håvard passer nok godt sammen med Ragnhild, men jeg ville holdt ut lengst med Morten. De andre to blir for kjedelig.

Han er artig, hehe! De kommentarene. Jaja, oppførselen ligner min egen ;I

Skrevet

Jeg tror kanskje han 3. fyren (som jeg ikke husker navnet på!), han som hun var på fisketur med, er en gylden middelvei mellom de to andre ytterpunktene. :) Han Håvard er jo fullstendig håpløs!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tror kanskje han 3. fyren (som jeg ikke husker navnet på!), han som hun var på fisketur med, er en gylden middelvei mellom de to andre ytterpunktene. :) Han Håvard er jo fullstendig håpløs!

Det at Morten virker litt useriøs er vel bare en overlevelsesevne ;) Noe må han jo si og gjøre for å få litt liv der.

Men enig med deg i at han rolige kan være en trivelig kar.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225830703' post='4005467]

Han er artig, hehe! De kommentarene. Jaja, oppførselen ligner min egen ;I

Jeg synes egentlig Morten er litt kul, selv om han ikke er en type jeg ville falt for sånn i utgangspunktet. Det er nok ikke kjedelig å være med han.

Jeg synes Jonas er kul også ;)

Skrevet

Jeg synes egentlig Morten er litt kul, selv om han ikke er en type jeg ville falt for sånn i utgangspunktet. Det er nok ikke kjedelig å være med han.

Jeg synes Jonas er kul også ;)

Og jeg synes Jonas er sexy.

Ragnhild er min favoritt av jentene, moden og reflektert for alderen, og prøver ikke å gjøre seg interessant. Hun er veldig naturlig. Jeg skjønner ikke at noen kan synes hun er kjedelig, hun virker å ha mye innabords.

AneM1365380603
Skrevet

Og jeg synes Jonas er sexy.

Ragnhild er min favoritt av jentene, moden og reflektert for alderen, og prøver ikke å gjøre seg interessant. Hun er veldig naturlig. Jeg skjønner ikke at noen kan synes hun er kjedelig, hun virker å ha mye innabords.

Jonas er veldig sexy!

Når det gjelder Ragnhild, så synes jeg hun virker utrolig hyggelig og voksen, men på meg virker hun veldig anspent. Det kan selvsagt være kameraene som gjør det. Jeg har tenkt det samme om Håvard også.

Skrevet

Jonas er veldig sexy!

Når det gjelder Ragnhild, så synes jeg hun virker utrolig hyggelig og voksen, men på meg virker hun veldig anspent. Det kan selvsagt være kameraene som gjør det. Jeg har tenkt det samme om Håvard også.

Ja, Ragnhild er egentlig ikke typen til å trives i en slik setting. Hun virker veldig lite selveksponerende. Så hun føler seg nok ikke så komfortabel.

Tror du Silje som flirer konstant gjør det ellers også? Hun har en veldig smittende latter, men det kan jo bli for mye av det gode.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, Ragnhild er egentlig ikke typen til å trives i en slik setting. Hun virker veldig lite selveksponerende. Så hun føler seg nok ikke så komfortabel.

Tror du Silje som flirer konstant gjør det ellers også? Hun har en veldig smittende latter, men det kan jo bli for mye av det gode.

Jeg tror faktisk Silje gjør det i og med at jeg vet om flere som ler slik hele tiden. Det går nok mye på uvane, men enkelte gjør det kanskje av usikkerhet også. Jeg kjenner en mann som har en sånn fårete latter, spesielt der han er litt usikker.

Skrevet

Jeg tror faktisk Silje gjør det i og med at jeg vet om flere som ler slik hele tiden. Det går nok mye på uvane, men enkelte gjør det kanskje av usikkerhet også. Jeg kjenner en mann som har en sånn fårete latter, spesielt der han er litt usikker.

Jeg husker ei som jeg jobbet med en gang, som måtte alltid le hvis noen hadde dødd eller det hadde skjedd noe annet trist. Det var en slags nervøs reaksjon. Hun fikk noen rare blikk, stakar.

candyqueen_83
Skrevet

Æsj!! Han er en skikkelig blei. Og en tørrpinn. Jeg hadde sendt han hjem for lenge siden. Morten er en morsom fyr ja :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ja, hun virker veldig "gammelmodig"syns jeg. Passer nok best sammen med helsefreaken Håvard.

Gammelmodig er det rette ordet på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...