AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Det skal være greit for dem å stelle seg selv, gøy også. Tenkte å kjøpe krølltang til henne til jul. Hun av di har vel også blitt opptatt av hvordan hun ser ut? Gøy Da bør du kanskje kjøpe en sånn med rettetang også. Datteren min har en med alle mulige deler til en tang. Da kan hun velge mellom krøller, krepp og glatt hår, osv. Utakknemlig som hun er bruker hun rettetang Folk med fall og krøller pleier å klage så mye på det fine håret de har. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Da bør du kanskje kjøpe en sånn med rettetang også. Datteren min har en med alle mulige deler til en tang. Da kan hun velge mellom krøller, krepp og glatt hår, osv. Utakknemlig som hun er bruker hun rettetang Folk med fall og krøller pleier å klage så mye på det fine håret de har. Jenta mi har bare slett hår, men de selger kanskje alt-under-ett nå? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jenta mi har bare slett hår, men de selger kanskje alt-under-ett nå? Ja, de selger pakker med alt i ett. Datteren min fikk i julegave i fjor, og den ble kjøpt på Elkjøp. Rettetanga kan brukes til å lage fine lokker med, med den rette teknikken Jeg tror det var to størrelser på rettetengene i pakken. Skrives det "rettetengene" i flertall, mon tro?-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Ja, de selger pakker med alt i ett. Datteren min fikk i julegave i fjor, og den ble kjøpt på Elkjøp. Rettetanga kan brukes til å lage fine lokker med, med den rette teknikken Jeg tror det var to størrelser på rettetengene i pakken. Skrives det "rettetengene" i flertall, mon tro?-) Haha, ikke spør meg om rettskriving. Flott, da er det bare å lese bruksanvisningen tenker jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvis du går i en "vanlig" ok salong i Oslo sentrum koster det rundt 500-700 for klipp og tørk, uten striper, farge eller annet ekstra. Du kan nok godt klare å finne noe rimeligere om du ikke er så kresen på valg av salong. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hva er vanlig for barneklipp da? Jeg betaler ca 250,- for klipp av 10-åringen min og synes det er dyrt. For mine to små gutter koster det også nærmere 250 kr., men da er det skikkelig klipp med ulike hårlengder og ikke bare maskin. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg er knallfornøyd med vår frisør (langt ute på bygda). Betaler 300 (tror jeg) for vanlig dameklipp, 250 for manneklipp (tror jeg da) - i alle fall 650 for klipp + striping. I forrige uke hadde jeg alle tre ungene til henne: 150 kr for gutten (full gutteklipp), 50 kr for hver av jentene når hun bare klippet tuppene (ca 5 cm). Noen som slår dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.