candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hvem er din favoritt? Jeg håper på Obama. Uten at jeg har satt meg grundig inn i så alt for mye. Syns han virker mest sympatisk 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Obama, uten at jeg helt er i stand til å gi noen god forklaring på det. Nå kommer jeg heller ikke til å følge med valgsendingene i natt, men det skal bli spennende å vente på vinneren. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg følger også bare sånn delvis med, og magefølelsen min sier Obama. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Jeg følger også bare sånn delvis med, og magefølelsen min sier Obama. Følger ikke særlig med jeg heller. Men er spent på hva demokratene kan gjøre annerledes. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Obama, uten at jeg helt er i stand til å gi noen god forklaring på det. Nå kommer jeg heller ikke til å følge med valgsendingene i natt, men det skal bli spennende å vente på vinneren. Kanskje de må male Det hvite hus da? Blir jo litt rasistisk mener jeg ) Kommer ikke til å sitte oppe jeg heller, får tidsnok vite resultatet. Sitter nok oppe en stund da, men det gjør jeg jo hver natt ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Når kommer resultatet, vet dere det? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Når kommer resultatet, vet dere det? Det endelige resultatet var vel rundt kl 05? Men det kom veldig an på de første statene som skal telles opp, om det ble avgjort ganske tidlig. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Det endelige resultatet var vel rundt kl 05? Men det kom veldig an på de første statene som skal telles opp, om det ble avgjort ganske tidlig. Ja, da kan man bare ønske Obama lykke til og begynne å tenke på å kravle under dyna:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Ja, da kan man bare ønske Obama lykke til og begynne å tenke på å kravle under dyna:) ;O) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det er ikkje noe å mase om, eg har jo allerede flere ganger sagt at det er Obama som vinner valget. Det har eg fra pålitelige kilder! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kanskje de må male Det hvite hus da? Blir jo litt rasistisk mener jeg ) Kommer ikke til å sitte oppe jeg heller, får tidsnok vite resultatet. Sitter nok oppe en stund da, men det gjør jeg jo hver natt ) Niggaz in da hoooouse! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kjenner knapt til noen nordmenn som støtter (støttet) McCain, heller ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.