Gå til innhold

lungesykdom ?


Gjest rhea

Anbefalte innlegg

Hei !

Har over lang tid hatt stikking/smerter i brystkassen - midt på og noe over til venstre side. (Har vært på sjekk når det gjelder hjerte, men her ble det ikke funnet noe feil). Ved den minste anstrengelse begynner jeg og svette som bare det og smertene blir nesten uutholdelige. Har bare blitt mer og mer hes også, og i de siste 14 dagene har det kjennes ut som om jeg har hold i venstre side like under ribbeina. Alt dette gjør sitt til at jeg er mye trøtt og svimmel. Hva kan dette være ?, bør jeg kontakte en almennpr lege eller evt noen annen ?

På forhånd takk for svar ! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Hei

Beklager sent svar.

For meg høres det ut som om du har en eller annen infeksjon i kroppen. Det er ikke alltid man har feber selv om man har infeksjon.

I og med at du har så mye smerter, ville jeg nok oppsøkt lege for å se nermere på dette.

Det kan selvsagt også være muskelsmerter, eller at du har rett og slett fått en brist på et ribben, noe som blir verre og verre før det gir seg. Og brist, brukkent ribben er det vanskelig å se på røntgenbilder.Så om det ikke har gitt seg, ville jeg nok tatt turen til legen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...