Gå til innhold

Apropos grøtspising

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Må bare spørre om en ting til. Hva slags skje spiser dere grøten med? Kjæresten og jeg er veldig uenige :o) Han MÅ spise med teskje, jeg bruker spiseskje. Det må da være spiseskje som er normalt? :o) Om jeg legger frem spiseskje, må han bytte den ut med teskje :P

Veldig viktige undersøkelser dette her :o)

Skrevet

Spiseskje, definitivt. Aldri sett noen spise grøt med teskje gitt;)

Skrevet

teskje?? *LOL* Spise lite og leeenge, ja da er det nok et bra instrument. Jeg bruker stor skje.

candyqueen_83
Skrevet

teskje?? *LOL* Spise lite og leeenge, ja da er det nok et bra instrument. Jeg bruker stor skje.

Han spiser alt med teskje. Is, grøt, gele, sjokoladepudding. Jeg spiser alt med spiseskje. Når vi er hjemme vel og merke.

candyqueen_83
Skrevet

Typisk mann, skal ha alt inn med teskje:-)

LOL!!

Skrevet

Uff, kommer meg visst aldri i seng jeg, ble for spennende dette valget, men grøt spiser jeg med spiseskje..må ha grøt i morgen, etter all denne fristelsen..

Gjest comsicomsa
Skrevet

For meg er det normale å IKKE spise grøt, det er nissemat :)

Skrevet

Teskje?! Ikke rart grøten blir kald hos dere... ;o) Selvsagt spiser man med spiseskje, evt. en barneskje, men ikke så smått som en teskje nei.

Skrevet

Han spiser alt med teskje. Is, grøt, gele, sjokoladepudding. Jeg spiser alt med spiseskje. Når vi er hjemme vel og merke.

Dessert spises med teskje eller helst med dessertskje (som er litt større enn de små teskjeene, men mindre enn en spiseskje), grøt og suppe spises med spiseskje.

Skrevet

Babyer = teskje

Barn = barneskje

Voksne = spiseskje

Skrevet

Barn spiser grøt med teskje, helt til de når 2-3 års alderen og ber om å få større skje. Voksne spiser bare kake med teskje. Hvis de ikke bruker den til å røre i kaffen med.

Tipper Freud og gutta hadde hatt noe morsomt å si om trangen til å spise med teskje ;)

Skrevet

Har aldri sett noen spise grøt med teskje (ihvertfall ingen over 10 mndr)

Svigerfar spiser grøt på flat tallerken, og det synes jeg er litt sært ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...