morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Spiseskje, såklart!!! Er jo ikke baby, heller. 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Teskje?! Ikke rart grøten blir kald hos dere... ;o) Selvsagt spiser man med spiseskje, evt. en barneskje, men ikke så smått som en teskje nei. ''Teskje?! Ikke rart grøten blir kald hos dere... ;o) '' Sic!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Typisk mann, skal ha alt inn med teskje:-) LOL 0 Siter
Luska Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''Teskje?! Ikke rart grøten blir kald hos dere... ;o) '' Sic!! ;-) Hva betyr sic? ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hva betyr sic? ) kan brukes i mange sammenhenger, se link, men her benyttet som: ''It is also sometimes used for comic effect:'' http://en.wikipedia.org/wiki/Sic 0 Siter
Luska Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 kan brukes i mange sammenhenger, se link, men her benyttet som: ''It is also sometimes used for comic effect:'' http://en.wikipedia.org/wiki/Sic Ok. Takk! ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Teskje er for kaker og, under tvil, dessert. Sida vi har Maya-bestikk og spiseskjeene der er vel store bruker vi isskjeene til grøt og suppe. Ellers bruker vi spiseskjeer. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Teskjeer er for småbarn. :-) ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har aldri sett noen spise grøt med teskje (ihvertfall ingen over 10 mndr) Svigerfar spiser grøt på flat tallerken, og det synes jeg er litt sært ;-) Ser du lenger oppe i tråden om grøttallerker så er det mange særinger på DOL. :-D 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Har aldri sett noen spise grøt med teskje (ihvertfall ingen over 10 mndr) Svigerfar spiser grøt på flat tallerken, og det synes jeg er litt sært ;-) Da får du ta deg en tur hit 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Rar kjæreste du har ;-) Hehe. Han er ikke så sær ellers da. Men det med teskje er visst viktig. Men det er visst viktigere med teskje til dessert enn grøt da. Jeg bruker spiseskje til alt. Han spiser ikke suppe med teskje da ;O) Det er da noe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Teskje?! Ikke rart grøten blir kald hos dere... ;o) Selvsagt spiser man med spiseskje, evt. en barneskje, men ikke så smått som en teskje nei. Jeg spiser med spiseskje, men grøten hadde fortsatt blitt kald om jeg skulle hatt den på flat tallerken ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hehe. Han er ikke så sær ellers da. Men det med teskje er visst viktig. Men det er visst viktigere med teskje til dessert enn grøt da. Jeg bruker spiseskje til alt. Han spiser ikke suppe med teskje da ;O) Det er da noe. Mannen min foretrekker også teskje til dessert, men er nok den som har mest på skjeen likevel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hehe. Han er ikke så sær ellers da. Men det med teskje er visst viktig. Men det er visst viktigere med teskje til dessert enn grøt da. Jeg bruker spiseskje til alt. Han spiser ikke suppe med teskje da ;O) Det er da noe. Et psykologisk interessant kasus ;-P Jeg er noe lettet over at han spiser suppe med voksenskei iallefall *hehe* 0 Siter
fresja Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg synes spiseskje er for stor til å spise grøt med, teskje er for liten. Derfor bruker jeg dessertskje, en mellomting. Bestefar brukte en kjempestor skje når han spiste. Jeg arvet den og bruker den som serveringsskje! 0 Siter
damedamen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Dessertskje når jeg er hjemme. Spiseskje når jeg er ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.