Gå til innhold

hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Gjest surramor
Skrevet

jeg har akkurat separert meg og vil helst bli skilt så fort som mulig, Først må man være separert i et år....også hvor lenge MÅ man vente før skillsmissen går i orden??

Skrevet

Du må ha tre mannlige vitner, og mannen din må godkjenne skilsmissen.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Du kan sende inn søknad om skilsmisse etter ett år, da er det bare behandlingstiden hos fylkesmannen igjen å vente så er du skilt. Det går noen uker fortere hvis begge signerer på skilsmissebegjæringen.

Skrevet

Det pisset Jølsen lirer av seg er muligens riktig i hans land, men her i Norge stemmer det heldigvis ikke. :o)

Det er derimot sant at det går fortere om begge partene signerer på skilsmissepapirene, tror ikke det tok mer enn et par uker for oss. Om bare den ene parten underskriver tar det noen uker lengre.

Skrevet

Det pisset Jølsen lirer av seg er muligens riktig i hans land, men her i Norge stemmer det heldigvis ikke. :o)

Det er derimot sant at det går fortere om begge partene signerer på skilsmissepapirene, tror ikke det tok mer enn et par uker for oss. Om bare den ene parten underskriver tar det noen uker lengre.

Det du skriver er hvertfall piss. Det eneste som stemmer, er at du er skilt, og det kommer du til å bli neste gang også. Det er ikke rart den første skilsmissen din tok kort tid, det er vel ingen som orker å være gift med en sånn som deg i lengden. Jeg ser at du skiller deg for annen gang våren 2016. Gled deg!

Skrevet

Det du skriver er hvertfall piss. Det eneste som stemmer, er at du er skilt, og det kommer du til å bli neste gang også. Det er ikke rart den første skilsmissen din tok kort tid, det er vel ingen som orker å være gift med en sånn som deg i lengden. Jeg ser at du skiller deg for annen gang våren 2016. Gled deg!

Når gifter hun seg da? Du vet / "ser" vel det også?

Har du neste ukes lottorekke der også, kanskje? Og sønnen min lurer på hvem som vinner Premier League?

Skrevet

Her i landet trenger man slettes ikke tre mannlige vitner for å skilles, men det vet vel du fint lite om så ugift som du er og kommer til å forbli.

Skrevet

Når gifter hun seg da? Du vet / "ser" vel det også?

Har du neste ukes lottorekke der også, kanskje? Og sønnen min lurer på hvem som vinner Premier League?

Det får du spørre sønnen din om.

Skrevet

Her i landet trenger man slettes ikke tre mannlige vitner for å skilles, men det vet vel du fint lite om så ugift som du er og kommer til å forbli.

Ha ha, du tok deg en lang tenkepause nå ser jeg! Du er så dum at det ryker ut av kål'n på deg, stakkars sjel. Jeg sier bare sannheten.

Ugift? He he, akkurat som du vet noe om min sivile status. Det er heldigvis ikke alle som blottlegger hele familielivet sitt på nettet, sånn som du, Fleskefia! :-)

Skrevet

Her i landet må man i hvert fall være gift for å bli skilt. Det er jo en stund til 2016, men du får holde oss underrettet (ikke at jeg frykter du vil la være med det)...

Gjest Elextra
Skrevet

Her i landet må man i hvert fall være gift for å bli skilt. Det er jo en stund til 2016, men du får holde oss underrettet (ikke at jeg frykter du vil la være med det)...

'' (ikke at jeg frykter du vil la være med det)...''

;)

Gjest Elextra
Skrevet

At du gidder, Lillemus...

Skrevet

Jeg frykter ikke at hun kommer til å stoppe med informasjon om barna sine og andre familiemedlemmer. Flaut når ungene en dag kommer til å nøste opp trådene.

Skrevet

Jeg frykter ikke at hun kommer til å stoppe med informasjon om barna sine og andre familiemedlemmer. Flaut når ungene en dag kommer til å nøste opp trådene.

Men du vet at hun ikke er gift, eller hva?

La nå folk skrive om hva de vil her. Det er ikke sikkert dine unger heller ville blitt så megastolte hvis de leste hva du lirer av deg her.

Skrevet

Men du vet at hun ikke er gift, eller hva?

La nå folk skrive om hva de vil her. Det er ikke sikkert dine unger heller ville blitt så megastolte hvis de leste hva du lirer av deg her.

Jeg skiller mellom internett og privatliv. Hadde noen i familien min lest det jeg skriver, hadde de heller ikke blitt overrasket, da de har lest det meste av det jeg har gitt ut. Men som sagt, familien skal alltid vernes for internett. Jeg føler skam over at folk utleverer familien sin på nett, enten det er med vilje eller ikke.

Skrevet

At du gidder, Lillemus...

Du kan så si. Ville bare opplyse trådstarter om at det drittungen har ut av seg slettes ikke stemmer her i landet. :o)

Skrevet

Du kan så si. Ville bare opplyse trådstarter om at det drittungen har ut av seg slettes ikke stemmer her i landet. :o)

Jeg så ikke at noen av barna dine hadde svart i denne tråden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...