Gå til innhold

Gullkorn fra TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angående nyhetene på TV2 nå nettopp.

''Men hvor kommer han egentlig fra, lurer mange. Ja, han kommer jo både fra Hawaii og Afrika. Han skulle jo egentlig bli dømt nedenom og hjem han. Og mange lurer jo på navnet, han høres jo ut som han er både araber og muslim.''

Jada, kanskje på tide å få i seg noe mat og et par timer på øyet?

Gjest comsicomsa
Skrevet

Her der det nå frokost og et par timer på øyet, charming guy han der Obama. Han er vel kanskje det man kan kalle "full pakke" :)

Skrevet

Her der det nå frokost og et par timer på øyet, charming guy han der Obama. Han er vel kanskje det man kan kalle "full pakke" :)

Jeg mente ikke Obama, jeg mente han dotten som drev og snakka i nyhetene. Var en veldig merkelig konstruert setning. Han må ha vært jævla trøtt.

Gjest comsicomsa
Skrevet

Jeg mente ikke Obama, jeg mente han dotten som drev og snakka i nyhetene. Var en veldig merkelig konstruert setning. Han må ha vært jævla trøtt.

Aha han vattnissen der ja ;) Klart man blir snøvlete, snål og ikke minst trøtt når man har vært oppe hele natta. Gjeeeeeeesp :)

Skrevet

Aha han vattnissen der ja ;) Klart man blir snøvlete, snål og ikke minst trøtt når man har vært oppe hele natta. Gjeeeeeeesp :)

Har du vært oppe hele natta? Jeg bare måtte opp tidlig jeg, så fikk med meg endel Obamamøkk fra kontoret.

Gjest comsicomsa
Skrevet

Har du vært oppe hele natta? Jeg bare måtte opp tidlig jeg, så fikk med meg endel Obamamøkk fra kontoret.

Jepp, akkurat kommet hjem fra jobb jeg :) God natt!

Skrevet

Jepp, akkurat kommet hjem fra jobb jeg :) God natt!

God natt, sov godt!

Gjest comsicomsa
Skrevet

God natt, sov godt!

Takk takk. Ha en fin dag på arbeid :)

Skrevet

Takk takk. Ha en fin dag på arbeid :)

I'll give it my best shot!

Skrevet

Det sto noe merkelig på NRKs Tekst-TV i dag morges også. Noe om at Obama foreløpig hadde 338 av 270 valgmenn eller et annet helt håpløst regnestykke.

Skrevet

Det sto noe merkelig på NRKs Tekst-TV i dag morges også. Noe om at Obama foreløpig hadde 338 av 270 valgmenn eller et annet helt håpløst regnestykke.

Fikk heller ikke de tallene til å stemme. Virket som de ropte opp vinneren før et stort antall av stemmene var talt opp, skal man tro det som sto oppført. Men men, samma det, neger'n vant, og nå flytter hele negerfamilien inn i "Det hvite hus" for å sette farge på USA, med sitt sorte får og én horunge.

Skrevet

Var det ikke sånn at han minimum måtte ha 270, men hadde fått 338?

Skrevet

Det kan hende. Men det går uansett ikke an å bruke formuleringer av typen "338 av 270".

Da må man i det minste skrive "338 av minimum 270", uten at det heller er så veldig godt uttrykt.

Gjest Astroide
Skrevet

Det er ikke måte på hvor bra han skulle gjøre det...;-)

Skrevet

Huff, da;-)

Jeg hørte mest på NRK (og litt på BBC), og kan ikke huske noen blundere, men særlig den mannlige programlederen sa hele tiden at Barack Obama "er" USAs nye president, og det er han jo ikke - ikke ennå.

Skrevet

jo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...