Gjest gudi Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Er det noen som har tips til et godt hotell i Nice? Jeg vil ha et hotell som er "rent og pent" med air condition og gjerne frokost. Jeg hadde tenkt 9-10.000 kr som øvre grense for en uke (dobbeltrom). Jeg har selvfølgelig kikket mye på nettet, men syns det er litt vanskelig da hotellene får total forskjellig omtale på ulike nettsider. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hotel Nice Riviera kan jeg anbefale. Det er billig, det ligger i gangavstand til stranden, Promenade des Anglais, og ikke langt unna gamlebyen, likevel er det ganske rolig rundt det. Det har basseng, badstu, frokost, rent og pent, gode senger og delikate bad med badekar - god nok standard til at det ville holdt til forretningsreiser. (Jeg har veldig forskjellige forventninger til forretningsreiser og egen-lommebok-reiser). Nice er fantastisk, gled deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.