Gå til innhold

Hotell i Nice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til et godt hotell i Nice?

Jeg vil ha et hotell som er "rent og pent" med air condition og gjerne frokost. Jeg hadde tenkt 9-10.000 kr som øvre grense for en uke (dobbeltrom).

Jeg har selvfølgelig kikket mye på nettet, men syns det er litt vanskelig da hotellene får total forskjellig omtale på ulike nettsider.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hotel Nice Riviera kan jeg anbefale. Det er billig, det ligger i gangavstand til stranden, Promenade des Anglais, og ikke langt unna gamlebyen, likevel er det ganske rolig rundt det.

Det har basseng, badstu, frokost, rent og pent, gode senger og delikate bad med badekar - god nok standard til at det ville holdt til forretningsreiser. (Jeg har veldig forskjellige forventninger til forretningsreiser og egen-lommebok-reiser).

Nice er fantastisk, gled deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...