Gå til innhold

Har dere spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å skaffe meg en spark til vintern fordi syklene slites for mye til bruk i den kalde årstiden og piggdekk koster masse penger.

Kunne eventuelt funnet meg en billig brukt sykkel og tatt på piggdekk.

Har dere spark, og blir den brukt?

Skrevet

Jeg tror en eller annen hjemme har det, men jeg har aldri prøvd den. Er det ikke den greia med smijern under som ungene driver og dytter på snøen?

Skrevet

Vi har spark, og bruker den når det er sparkføre. Problemet er at det strøs og saltes såpass rundt her at jeg ender med å bære mer enn å sparke så da blir vitsen litt borte.

Det er kjempesynd, jeg brukte spark til og fra skolen hele vinteren da jeg var liten, og det er samme byen jeg bor i nå...

Gjest ViViola
Skrevet

Vi har noen sparker, men de blir ikke brukt mye dessverre. Det er jo knapt noen steder det ikke blir strødd (og heldigvis for det sånn rent bilmessig, liksom), og på gruset/saltet vei fungerer ikke spark særlig godt...

Med mindre du bor et sted med gode snøforhold og lite strøing langs veiene, er spark noe bortkastet.

Gjest Elextra
Skrevet

Brukte mye spark i oppveksten, men nå er det svært sjelden det er sparkeføre rundt her vi bor.

Kanskje bedre "på landet"?

Gjest ViViola
Skrevet

Brukte mye spark i oppveksten, men nå er det svært sjelden det er sparkeføre rundt her vi bor.

Kanskje bedre "på landet"?

''Kanskje bedre "på landet"?''

Ikke på det landet vi bor, i alle fall... :-)

Tror man må ha egen gårdsvei nå til dags for å finne sparkføre.

Skrevet

Vi har noen sparker, men de blir ikke brukt mye dessverre. Det er jo knapt noen steder det ikke blir strødd (og heldigvis for det sånn rent bilmessig, liksom), og på gruset/saltet vei fungerer ikke spark særlig godt...

Med mindre du bor et sted med gode snøforhold og lite strøing langs veiene, er spark noe bortkastet.

Ja, det er sant.. Går tregt når det er strødd på veiene. Nei, kanskje jeg må satse på å finne en gammel sykkel å legge på piggdekk.

Skrevet

Vi har spark, og bruker den når det er sparkføre. Problemet er at det strøs og saltes såpass rundt her at jeg ender med å bære mer enn å sparke så da blir vitsen litt borte.

Det er kjempesynd, jeg brukte spark til og fra skolen hele vinteren da jeg var liten, og det er samme byen jeg bor i nå...

Ja, det er synd, for det er morsomt å sparke.

Skrevet

Ja, vi har spark. :o) Nei, den blir dessverre ikke brukt så mye for så snart det blir sparkføre på gangveien er jo strøbilen ute.

Skrevet

Jeg bor et sted hvor det sjelden er sparkeføre, men når jeg er hjemme hos foreldrene mine bruker jeg ofte sparken min som står der. Det blir det nemlig sjelden strødd.

Skrevet

Ja, vi har sparker. 2 stk til og med! En liten til jenta og en stor til oss voksne. De brukes nå og da om vinteren, men mest for gøy, ikke så mye som nyttig transportmiddel.

Skrevet

Eg har ikkje spark.

Det er faktisk ikkje stabile nok føreforhold for sparkbruk her eg bor, men spark er et fremragende kjøretøy. (og Rattkjelke)

Skrevet

Jepp! Supert framkomstmiddel før strøbilen kommer. Og nå har føret akkurat gått seg til, så i morgen suser vi ned bakkene til jobb med livet som innsats. Det er deilig at snøen er tilbake!

Gjest høstløv
Skrevet

Jepp! Supert framkomstmiddel før strøbilen kommer. Og nå har føret akkurat gått seg til, så i morgen suser vi ned bakkene til jobb med livet som innsats. Det er deilig at snøen er tilbake!

Her sier vi at det er deilig at snøen ikke er kommet ennå.

Vi har hatt en deilig novemberdag med sol og ingen vind. Bedre novembervær kan det ikke bli, på disse kanter av landet.

Skrevet

Yess! Jeg vil også ha fart og spenning!

Skrevet

Eg har ikkje spark.

Det er faktisk ikkje stabile nok føreforhold for sparkbruk her eg bor, men spark er et fremragende kjøretøy. (og Rattkjelke)

Jeg har litt lyst på spark, har også lyst på piggdekk og vintersykkel, og jeg har lyst på en god hodelykt.

Sponsorer bes melde seg!

Skrevet

Her sier vi at det er deilig at snøen ikke er kommet ennå.

Vi har hatt en deilig novemberdag med sol og ingen vind. Bedre novembervær kan det ikke bli, på disse kanter av landet.

Det blir så lyst og fint når snøen kommer. Det hjelper på, når de tok fra oss en time lys med justeringa til vintertid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...