candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Og favoritter? Jeg elsker å få tips til nye produkter, men det går hardt utover lommeboka ) Mine produkter er: HÅR: Volumshampo, ikke funnet noen favoritt Kms Silk Sheen spraybalsam (favoritt) Joico ice finisher spray (Favoritthårspray) ANSIKT: Mineralsminke (EverydayMinerals, Glo Minerals) Favoritter Mascara: Chanel Inimtable (favoritt nå) Gosh vannfast eyeliner(favoritt) Jan Marini ansiktspleie-produkter ID Bare Escentuals lipgloss(favoritt) KROPP: Loccitane dusjolje(favoritt) 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''ANSIKT: Mineralsminke (EverydayMinerals, Glo Minerals) Favoritter '' Hva er mineralsminke? Et slags pudder? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 ''ANSIKT: Mineralsminke (EverydayMinerals, Glo Minerals) Favoritter '' Hva er mineralsminke? Et slags pudder? Foundation, pudder, rouge ++ Sminke uten masse skadelige stoffer for huden. Veldig bra for sensitiv hud bl.a, men det er den beste sminken for alle. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 ''ANSIKT: Mineralsminke (EverydayMinerals, Glo Minerals) Favoritter '' Hva er mineralsminke? Et slags pudder? Her f.eks. http://www.beautybasket.no/list.php?cid=23&gclid=CPSp3aaK3pYCFQuT1QodYwhV3A Eller: https://www.everydayminerals.com/ Denne, og Glo synes jeg er best foreløpig ) Tester ut mange ) 0 Siter
ilaria Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 HÅR: Shampo: Kerastase specifique bain clairifant Balsam: Tigi Dumb Blonde Reconstructor Spray: Sebastian Shaper plus (ikke favoritt, men bruker opp den til jeg finner en ny) Kerastase Soleil Crème UV Défense Active om sommeren ellers Redken smooth down KROPP Dagkrem til ansikt: Lancome Aqua Fusion Øyekrem: multekrem fra Lumene Cleanser: Comforting Cream fra Clinique Toner: Rosa fra Vichy Dusjsåpe: Fa vanillje/kokos (fåes ikke kjøpt i Norge..), ellers går det i Dr.Greve Deodorant: Lancôme Bocage Håndkrem: L'occitane Shea Butter Lypsyl: Elizabeth Arden 8 hour (den leppestiften, IKKE kremen på tube) eller L'occitane Shea Butter lypsyl (den blå) Bodylotion: L'occitane Citrus Verbena eller en fra Aveda med selvbruningseffekt Peeler: Swept away fra Origins SMINKE: Mineralpudder fra Everyday Minerals eller IsaDora Eyeliner fra TIGI Maskara Le 2 av Guerlain Lipgloss fra Clinique 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 HÅR: Shampo: Kerastase specifique bain clairifant Balsam: Tigi Dumb Blonde Reconstructor Spray: Sebastian Shaper plus (ikke favoritt, men bruker opp den til jeg finner en ny) Kerastase Soleil Crème UV Défense Active om sommeren ellers Redken smooth down KROPP Dagkrem til ansikt: Lancome Aqua Fusion Øyekrem: multekrem fra Lumene Cleanser: Comforting Cream fra Clinique Toner: Rosa fra Vichy Dusjsåpe: Fa vanillje/kokos (fåes ikke kjøpt i Norge..), ellers går det i Dr.Greve Deodorant: Lancôme Bocage Håndkrem: L'occitane Shea Butter Lypsyl: Elizabeth Arden 8 hour (den leppestiften, IKKE kremen på tube) eller L'occitane Shea Butter lypsyl (den blå) Bodylotion: L'occitane Citrus Verbena eller en fra Aveda med selvbruningseffekt Peeler: Swept away fra Origins SMINKE: Mineralpudder fra Everyday Minerals eller IsaDora Eyeliner fra TIGI Maskara Le 2 av Guerlain Lipgloss fra Clinique Hvordan er mascaraen? Har hørt at den skal være bra, men at den tørker ut fort? Kanskje jeg skal kjøpe den peelingen ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 HÅR: Shampo: Kerastase specifique bain clairifant Balsam: Tigi Dumb Blonde Reconstructor Spray: Sebastian Shaper plus (ikke favoritt, men bruker opp den til jeg finner en ny) Kerastase Soleil Crème UV Défense Active om sommeren ellers Redken smooth down KROPP Dagkrem til ansikt: Lancome Aqua Fusion Øyekrem: multekrem fra Lumene Cleanser: Comforting Cream fra Clinique Toner: Rosa fra Vichy Dusjsåpe: Fa vanillje/kokos (fåes ikke kjøpt i Norge..), ellers går det i Dr.Greve Deodorant: Lancôme Bocage Håndkrem: L'occitane Shea Butter Lypsyl: Elizabeth Arden 8 hour (den leppestiften, IKKE kremen på tube) eller L'occitane Shea Butter lypsyl (den blå) Bodylotion: L'occitane Citrus Verbena eller en fra Aveda med selvbruningseffekt Peeler: Swept away fra Origins SMINKE: Mineralpudder fra Everyday Minerals eller IsaDora Eyeliner fra TIGI Maskara Le 2 av Guerlain Lipgloss fra Clinique Fant ikke peelingen på hjemmesiden til origins. Hørt mye bra om "never a dull moment" ansiktsskrubb. 0 Siter
ilaria Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvordan er mascaraen? Har hørt at den skal være bra, men at den tørker ut fort? Kanskje jeg skal kjøpe den peelingen ) Maskaraen er fantastisk! Kjøpte min i juli, den er ikke tørr enda. Men tror mange opplever at den tørker ut fordi de pumper den/tørker av maskara i starten. Denne kan være litt klissete og børstehodet kan ofte være litt "overlesset" i starten, men det gjelder å bare være forsiktig med påføringen, så blir det bedre etterhvert. Anbefaler peeleren...ikke dyr på strawberrynet:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Maskaraen er fantastisk! Kjøpte min i juli, den er ikke tørr enda. Men tror mange opplever at den tørker ut fordi de pumper den/tørker av maskara i starten. Denne kan være litt klissete og børstehodet kan ofte være litt "overlesset" i starten, men det gjelder å bare være forsiktig med påføringen, så blir det bedre etterhvert. Anbefaler peeleren...ikke dyr på strawberrynet:) Da skal jeg prøve begge ) Tusen takk. Skjønner du. Anbefal meg noe, og jeg prøver det. Penga flyr ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Maskaraen er fantastisk! Kjøpte min i juli, den er ikke tørr enda. Men tror mange opplever at den tørker ut fordi de pumper den/tørker av maskara i starten. Denne kan være litt klissete og børstehodet kan ofte være litt "overlesset" i starten, men det gjelder å bare være forsiktig med påføringen, så blir det bedre etterhvert. Anbefaler peeleren...ikke dyr på strawberrynet:) Ble litt skeptisk til peeleren når den ikke finnes på hjemmesiden da 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Da skal jeg prøve begge ) Tusen takk. Skjønner du. Anbefal meg noe, og jeg prøver det. Penga flyr ) Du bør nesten spørre datteren min, hun bruker sikkert 50 forskjellige produkter på kroppen. ansiktet, håret og til sminke hver eneste dag. Når hun er på besøk, så finner jeg ikke frem på mitt eget badeværelse. Men hun doler ikke, og jeg er ikke interessert nok til å hunn anbefale de produkter, hun bruker. 0 Siter
ilaria Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ble litt skeptisk til peeleren når den ikke finnes på hjemmesiden da Det ble faktisk jeg også! Så merkelig..men det er i utgangspunktet en cleanser. Som jeg bruker til ansiktspeeling. 0 Siter
ilaria Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ble litt skeptisk til peeleren når den ikke finnes på hjemmesiden da Har du også hørt rykter om de selger fake på strawberrynet? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Har du også hørt rykter om de selger fake på strawberrynet? Ja, har hørt det. Men jeg har vært fornøyd med mine produkter og ikke merket noe forskjell på dem i forhold til det jeg har kjøpt på parfymeri. 0 Siter
ilaria Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, har hørt det. Men jeg har vært fornøyd med mine produkter og ikke merket noe forskjell på dem i forhold til det jeg har kjøpt på parfymeri. Ikke jeg heller. Har sammenlignet emballasje også, er jo identisk. Når det gjelder den cleanseren/peeleren får jeg bare anta at den er gått ut av sortimentet eller noe siden den ikke er på den offisielle siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.