morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Test deg selv: http://politiken.dk/udland/valgiusa/valgfakta/article572952.ece Jeg fikk: 22% McCain 79% Obama 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Skremmende - jeg fikk 34% McCain!? Kjenner meg ikke helt igjen der, nei, men det var kanskje fordi jeg ikke svarte "helt enig" eller "helt uenig" på spørsmål jeg syntes jeg ikke hadde veldig greie på. 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Skremmende - jeg fikk 34% McCain!? Kjenner meg ikke helt igjen der, nei, men det var kanskje fordi jeg ikke svarte "helt enig" eller "helt uenig" på spørsmål jeg syntes jeg ikke hadde veldig greie på. Du kan trykke på der det står "sammenlign" rett bak og se hva hhv McCain og Obama mener, og hva du krysset av. Jeg hadde ikke ett eneste "treff" på McCain, men fikk likevel noen-og-tyve prosent på ham. Antar de har en måte å regne ut disse poengene når jeg f eks står i "naboboksen" til McCain og ikke diamentralt motsatt boks. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 72 % på Obama, men det var endel spm jeg ikke kunne svare på fordi jeg vet for lite. Er fryktelig usikker på Irak/Afghanistanspørsmålet.... Hva skjer om man bare trekker styrkene ut av Irak med det samme? Man bør vel erstatte dem med fredsbevarende styrker fra FN f.eks.....? Vi kan heller ikke lukke øynene for det som skjer i Afghanistan, men hvilken rolle bør USA ha der osv...? 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 72 % på Obama, men det var endel spm jeg ikke kunne svare på fordi jeg vet for lite. Er fryktelig usikker på Irak/Afghanistanspørsmålet.... Hva skjer om man bare trekker styrkene ut av Irak med det samme? Man bør vel erstatte dem med fredsbevarende styrker fra FN f.eks.....? Vi kan heller ikke lukke øynene for det som skjer i Afghanistan, men hvilken rolle bør USA ha der osv...? Enig i at slike spørsmål var ekstra vanskelige. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 72 % på Obama, men det var endel spm jeg ikke kunne svare på fordi jeg vet for lite. Er fryktelig usikker på Irak/Afghanistanspørsmålet.... Hva skjer om man bare trekker styrkene ut av Irak med det samme? Man bør vel erstatte dem med fredsbevarende styrker fra FN f.eks.....? Vi kan heller ikke lukke øynene for det som skjer i Afghanistan, men hvilken rolle bør USA ha der osv...? Ja, tror nettopp det at jeg var usikker på noen spørsmål, og derfor svarte mer mot midten enn "helt uenig" eller "helt enig" ble tatt til inntekt for McCain. 0 Siter
Gjest ja i det store og hele Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk 76 Obama 19 mcCain, - men da jeg gikk nærmere inn på svarene så jeg at jeg egentlig var enig med Obama i alt bortsett fra opprettholdelsen av dødsstraff (var ikke klar over at han var for dette faktisk). For om man skriver Enig eller Helt Enig, så er man jo nokså enige med hverandre, da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Skremmende - jeg fikk 34% McCain!? Kjenner meg ikke helt igjen der, nei, men det var kanskje fordi jeg ikke svarte "helt enig" eller "helt uenig" på spørsmål jeg syntes jeg ikke hadde veldig greie på. Og jeg da! 40% Nei dette var rart. Jeg vet for lite om politikken og svarte endel på midten... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 40% McCain 66% Obama Det kan ikke stemme, for det blir 106%, og 100% er max hva prosentandel angår. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det kan ikke stemme, for det blir 106%, og 100% er max hva prosentandel angår. ja jeg reagerte også på det. Prøver den en gang til jeg 0 Siter
ariadne Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 16% McCain, 79% Obama. Jeg er mao. ikke helt 100% 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''29%McCainSammenlign'' ''55%ObamaSammenlign'' Ikkje noe rart det gåri surr med stemmeopptellingen... Lurer på de siste 14% og hvem som fikk de? Ps! Du hadde 101%, så du var sikkert enig med begge på ett spørsmål. 0 Siter
Gjest prosent av hva Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det kan ikke stemme, for det blir 106%, og 100% er max hva prosentandel angår. Obama og McCain kan jo være enige om noe, og da kan det bli slik. Det står at man er x prosent enig med Obama, og y prosent enig med McCain. x og y trenger ikke bli hundre tilsammen. Hvis man er x prosnt enig med Obama, og z prosent uenig med Obama, må derimot x og z tilsammen bli hundre. Man kan like _både_ epler og pærer også ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ja jeg reagerte også på det. Prøver den en gang til jeg Testen gir ikke et svar som baserer seg på at totalen skal bli 100%, men 200%, altså kan man teoretisk sett bli 100% enig med Obama og 100% enig med McCain i samme spørsmålsrunde. Den gir svar på hvor enig du er med hver av presidentkandidatene (fra 0% til 100% på hver av dem), ikke hvor mange prosent av svarene dine som samsvarer med den ene eller den andre slik at totalen blir 100% :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.