Gå til innhold

kjendiser som barn quiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, 16 av 19 :)

Jøss, du holder deg oppdatert :)

Skrevet

17 av 19 her. Helt uten juks. Fornøyd med det :D

Ikke mange jeg hadde trengt alternativer på. De to siste var totalt ukjente.

candyqueen_83
Skrevet

16 av 19 :o)

Syns ikke det var så vanskelig, men var tre-fire stk jeg ikke var sikker på.

AneM1365380603
Skrevet

12 av 19. Noen av dem hadde jeg ikke engang hørt om før, så jeg er fornøyd.

Skrevet

Jøss, du holder deg oppdatert :)

Ble overrasket selv også:)

Skrevet

18 av 19, bommet på Jennifer Aniston. Det var i grunnen litt for mange riktige. :o

candyqueen_83
Skrevet

18 av 19, bommet på Jennifer Aniston. Det var i grunnen litt for mange riktige. :o

Jeg bommet og på Jennifer Aniston. Og Jake Gyllenhaal, og en til jeg ikke husker.

Skrevet

Jeg fikk 14 av 19! En del var gjetting da... Men Pittern og Drew Barrymore var ikke til å ta feil av. :o)

Skrevet

Jeg fikk 17 av 19 riktige.

Ehh... Jeg blir litt redd, jeg. Hehe.

Skrevet

Jeg er overrasket over hvor godt dere har fulgt med kjendisene hehe :)

Skrevet

Fikk 16 av 19 og er veldig fornøyd med det; særlig ettersom det var en del av valgalternativene som er helt ukjent for meg...;-)

Skrevet

Jeg er overrasket over hvor godt dere har fulgt med kjendisene hehe :)

Det er vel ikke bare spørsmål om hvor mye man har fulgt med, men om man er i stand til å gjenkjenne ansiktstrekk i et barnefjes:-)

Skrevet

Det er vel ikke bare spørsmål om hvor mye man har fulgt med, men om man er i stand til å gjenkjenne ansiktstrekk i et barnefjes:-)

Gjenkjenne ansiktstrekk ja, men en bør jo vite hvordan de ulike ansiktene til navnalternativene ser ut :) Kjente ikke mange av navnene jeg.. Drew barymore(?) var veldig lik seg selv :)

Gjest Elextra
Skrevet

Bare 8 av 19 her - men tippet på en hel del, mange av navnene hadde jeg ikke hørt om, og på enkelte hadde jeg ikke hørt om noen av svaralternativene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...