Gjest Shira :o) Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 ''*Har avtalt at julemiddagen skal spises av oss, hvor svigermor skal lage noe av den'' Hm... Har dere julemiddager hvor andre spiser den? Og ikke dere, altså? Høres bittelitt stusslig ut... ;-) Hi hi, æh, det skulle være "hos" oss. *rødme* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1225968946' post='4007135] Hi hi, æh, det skulle være "hos" oss. *rødme* Skjønte jo det, vett'u, men den "leifen" der var jo bare søt. :-) (Og jeg mangler sånn tiltak i dag også, så jeg finleser endel på DOL. USJ!) 0 Siter
Aggathe Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Må vel si jeg har startet, da, har spist julemarsipan og drukket julebrus! Ikke en eneste kalendergave er ordnet, ikke en eneste julegave, men jeg har store ambisjoner om å få gjort det før 1.desember. Jeg vet ikke engang hvor vi skal være på julaften enda! Slik rundtvasking tar jeg veldig lett på, likedan baking, erfaringer viser at det sjelden eller aldri blir spist, finner fjorårets julekaker når jeg skal legge de nye i boksene. Så julegavene og kalendergavene er første pri, resten ordner seg, forhåpentligvis! 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vi har bestemt hvor vi skal feire jul og vi har smakt julebrus. Sønnen har også begynt å skrive ønskeliste. Mye som gjenstår enda altså. Det blir nok jul likevel, tenker jeg:) 0 Siter
j83! Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg har kjøpt 4- 5 julegaver, kjøpt noen småting til julekalenderen til ungene, bestilt julekjoler til mine to småjenter og meg selv, ordnet med julekortbilde og bestemt hvor vi skal være på julaften =) Noe nedvask av hus og slikt driver ikke jeg med =) Kommer vel til å bake pepperkaker og kakemenn med ungene tenker jeg, noe mer gidder vi ikke siden vi er mye på besøk hos mine foreldre eller svigers i julen og der er det mere enn nok kaker å få. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg har kjøpt 4- 5 julegaver, kjøpt noen småting til julekalenderen til ungene, bestilt julekjoler til mine to småjenter og meg selv, ordnet med julekortbilde og bestemt hvor vi skal være på julaften =) Noe nedvask av hus og slikt driver ikke jeg med =) Kommer vel til å bake pepperkaker og kakemenn med ungene tenker jeg, noe mer gidder vi ikke siden vi er mye på besøk hos mine foreldre eller svigers i julen og der er det mere enn nok kaker å få. Åhh, kan du avsløre hvor du har bestillt kjoler hen? Jeg leter og leter, men veit ikke om så mange sider med fint barnetøy... Mi er bare 9,5 mnd på julaften da men, hun må jo ha kjole likevel;-) 0 Siter
Babette Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Åh, det gikk jeg glipp av! Det er jo reprise en eller annen gang...på NRK3? Eller? Vet du? Ja, søndag kl. 20.00 på Nrk3. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, søndag kl. 20.00 på Nrk3. Hjertelig ) 0 Siter
j83! Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Åhh, kan du avsløre hvor du har bestillt kjoler hen? Jeg leter og leter, men veit ikke om så mange sider med fint barnetøy... Mi er bare 9,5 mnd på julaften da men, hun må jo ha kjole likevel;-) Det kan jeg vettu : http://www.cellbes.no/Product/?mid=1407&pid=023139 .. har bestilt make til begge jentene min på 1,5 år og 3, 5 år og gleder meg sååå til å få de i posten, håper de er like fine i virkeligheten =) men hvilke størrelse bruker jenten din? tror disse begynte på 86.. min bruker egentlig størrelse 80, men jeg håper den passer selvom, gjør ikke noe om den er litt lang =) 0 Siter
annegunn Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg har kjøpt legojulekalender til jentungen og meg selv, og senest i går bestilt juleshoppingtur til London for de samme to personene. Og så har jeg, inspirert av morsan, begynt å lure på om jeg ikke må prøvesmake fjorårets akevittrester. Godt i gang, med andre ord :-) 0 Siter
Speak Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Kjøpt noen presanger og planlagt en del. Skal reise bort en drøy uke i desember + div. avslutninger stjeler mesteparten av tiden fra 25. november.... 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det kan jeg vettu : http://www.cellbes.no/Product/?mid=1407&pid=023139 .. har bestilt make til begge jentene min på 1,5 år og 3, 5 år og gleder meg sååå til å få de i posten, håper de er like fine i virkeligheten =) men hvilke størrelse bruker jenten din? tror disse begynte på 86.. min bruker egentlig størrelse 80, men jeg håper den passer selvom, gjør ikke noe om den er litt lang =) Oi, så fin:-) Men den er nok litt upraktisk til baby... Må nesten ha uten arm synes jeg, så hun kan ha body under. Også er den nok litt lang... 86 passer henne nok innen jul tenker jeg ja, har lang jente jeg se;-) Hun blei nettopp 8 mnd, og er 75 cm lang! Str 74 er dermed stort sett for lite... Og med den farten hun vokser i, så regner jeg med at hun har rundet 80 innen jul ja, og kan bruke str 86. Store forskjeller på disse små:-) Takk for linken forresten:-) 0 Siter
j83! Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Oi, så fin:-) Men den er nok litt upraktisk til baby... Må nesten ha uten arm synes jeg, så hun kan ha body under. Også er den nok litt lang... 86 passer henne nok innen jul tenker jeg ja, har lang jente jeg se;-) Hun blei nettopp 8 mnd, og er 75 cm lang! Str 74 er dermed stort sett for lite... Og med den farten hun vokser i, så regner jeg med at hun har rundet 80 innen jul ja, og kan bruke str 86. Store forskjeller på disse små:-) Takk for linken forresten:-) Du kan ha bolero utenpå da Det har jeg tenkt til =) Pleier også å ha body under kjoler på min jente på 1,5 år =) .. Ja, store forskjeller på de små gitt, begge mine er veldig små, både tynn og lav og har alltid brukt veldig liten størrelse i forhold til alderen.. 0 Siter
j83! Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Oi, så fin:-) Men den er nok litt upraktisk til baby... Må nesten ha uten arm synes jeg, så hun kan ha body under. Også er den nok litt lang... 86 passer henne nok innen jul tenker jeg ja, har lang jente jeg se;-) Hun blei nettopp 8 mnd, og er 75 cm lang! Str 74 er dermed stort sett for lite... Og med den farten hun vokser i, så regner jeg med at hun har rundet 80 innen jul ja, og kan bruke str 86. Store forskjeller på disse små:-) Takk for linken forresten:-) kanskje www.linuslotta.com har noen fine kjoler!? De har ihvertfall veldig mye billige klær på "outlet" 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Du kan ha bolero utenpå da Det har jeg tenkt til =) Pleier også å ha body under kjoler på min jente på 1,5 år =) .. Ja, store forskjeller på de små gitt, begge mine er veldig små, både tynn og lav og har alltid brukt veldig liten størrelse i forhold til alderen.. Tynn som en strek er mi også:-) I tillegg har hun vært syk og spist lite den siste uka, så jeg stakk innom helsestasjonen i sta for å veie henne. Stakkars lille pinnebabyen min som lå der naken og kald på vekta:-( Hadde gått ned en del, men ikke noe farlig heldigvis! Lurer på hvor hun har fått de slanke genene fra altså...? :-) Så fint å kunne bruke body så lenge da! Mi kommer jo til å vokse ut av dem før hun blir ett tenker jeg. Ellers må jeg på Babyshop e.l. for å finne store nok. Body er et genialt plagg altså:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 kanskje www.linuslotta.com har noen fine kjoler!? De har ihvertfall veldig mye billige klær på "outlet" Takk, må forte meg inn og titte:-) 0 Siter
j83! Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Tynn som en strek er mi også:-) I tillegg har hun vært syk og spist lite den siste uka, så jeg stakk innom helsestasjonen i sta for å veie henne. Stakkars lille pinnebabyen min som lå der naken og kald på vekta:-( Hadde gått ned en del, men ikke noe farlig heldigvis! Lurer på hvor hun har fått de slanke genene fra altså...? :-) Så fint å kunne bruke body så lenge da! Mi kommer jo til å vokse ut av dem før hun blir ett tenker jeg. Ellers må jeg på Babyshop e.l. for å finne store nok. Body er et genialt plagg altså:-) Jeg har en som spiser veldig lite og en som spiser mye men begge e de tynne, men de har jo et aktivitetsnivå som er meget høyt, så de forbrenner vel mye i løpet av dagen tenker jeg, sku hatt litt av den energien deres av og til .. hehe.. Min jente på 3,5 år ha akkurat sluttet å bruke body ( i størrelse 92) og da var det pga at hun sluttet med bleie og det er ikke så greit med body når man skal tisse på do men ellers er body virkelig et genialt plagg ja.. Lykke til med jakten på julekjole da 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg har en som spiser veldig lite og en som spiser mye men begge e de tynne, men de har jo et aktivitetsnivå som er meget høyt, så de forbrenner vel mye i løpet av dagen tenker jeg, sku hatt litt av den energien deres av og til .. hehe.. Min jente på 3,5 år ha akkurat sluttet å bruke body ( i størrelse 92) og da var det pga at hun sluttet med bleie og det er ikke så greit med body når man skal tisse på do men ellers er body virkelig et genialt plagg ja.. Lykke til med jakten på julekjole da Oi, str 92 når hun er 3,5! To små og søte berter du har da:-) Forresten så synes jeg det er innmari søtt med like kjoler til små jenter på julaften! 0 Siter
j83! Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Oi, str 92 når hun er 3,5! To små og søte berter du har da:-) Forresten så synes jeg det er innmari søtt med like kjoler til små jenter på julaften! Ja, de e ikke store jentene nei.. Nå har hun faktisk klart å komme seg over i størrelse 98/104. Ja, jeg og synes det blir veldig søtt med like kjoler, jeg elsker å kle de i like klær så jeg gleder meg veldig til minsten kommer over i størrelse 86 for da blir de på samme avdeling når det gjelder klær.. Nå er en på babyavdelingen og en på jenteavdelingen.. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ja, de e ikke store jentene nei.. Nå har hun faktisk klart å komme seg over i størrelse 98/104. Ja, jeg og synes det blir veldig søtt med like kjoler, jeg elsker å kle de i like klær så jeg gleder meg veldig til minsten kommer over i størrelse 86 for da blir de på samme avdeling når det gjelder klær.. Nå er en på babyavdelingen og en på jenteavdelingen.. Jeg synes de må få ha sin egen personlige stil sånn til vanlig, i hvert fall når de blir litt større. Men til pent synes jeg det er innmari søtt ja, med like klær:-) Og har man av forskjellig kjønn, kan man likevel matche dem litt, det er stilig det også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.