Gå til innhold

Har du startet juleforberedelsene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de må få ha sin egen personlige stil sånn til vanlig, i hvert fall når de blir litt større. Men til pent synes jeg det er innmari søtt ja, med like klær:-) Og har man av forskjellig kjønn, kan man likevel matche dem litt, det er stilig det også!

ja når de blir litt større har de nok sin egen mening om hva de vil ha.. hun på 3,5 år har alt begynt så det er vel ikke så lenge jeg får bestemme hva de skal ha på seg så jeg får nyte det så lenge jeg kan.. hehe

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

12

• morsan

11

• j83!

8

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja når de blir litt større har de nok sin egen mening om hva de vil ha.. hun på 3,5 år har alt begynt så det er vel ikke så lenge jeg får bestemme hva de skal ha på seg så jeg får nyte det så lenge jeg kan.. hehe

Ja gjør det! Nå kan du faktisk bestemme akkurat hva du vil de skal ha på seg. Om et par år vil de plukke klær ut av skapet selv, og sammensetningene blir så som så... Så om enda noen år skal de ut å kjøpe klærne selv, for dine penger - da kan du trenge søte små julekjoleminner å trøste deg med;-)

Skrevet

Ja gjør det! Nå kan du faktisk bestemme akkurat hva du vil de skal ha på seg. Om et par år vil de plukke klær ut av skapet selv, og sammensetningene blir så som så... Så om enda noen år skal de ut å kjøpe klærne selv, for dine penger - da kan du trenge søte små julekjoleminner å trøste deg med;-)

Hehe, ja det trenger jeg nok da ja =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...