Gå til innhold

Morsan osv. - linker til andre parkas'er, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg ut link til noe som er stilig, lengde nedpå låret. Litt varme bør det være, så mora2 trenger ikke å bidra *s* Hun har jo bare luftige gevanter, hehe!

Gjest Elextra
Skrevet

Kutt ut ordet "stilig" i forbindelse med boblejakker/-kåper og parkaser, så skal jeg kanskje bidra jeg og :P

Skrevet

Kutt ut ordet "stilig" i forbindelse med boblejakker/-kåper og parkaser, så skal jeg kanskje bidra jeg og :P

Her sto det bare parkas. Du er farget av en annen tråd, hehe! Det er store forskjeller på de forskjellige modellene, og jeg er enig i at det meste ville jeg aldri sett to ganger på.

Hva synes du er pent da?

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225914116' post='4006582]

Her sto det bare parkas. Du er farget av en annen tråd, hehe! Det er store forskjeller på de forskjellige modellene, og jeg er enig i at det meste ville jeg aldri sett to ganger på.

Hva synes du er pent da?

''Hva synes du er pent da?''

Ikke lett å si noe generelt om det, jeg vet bedre hva jeg _ikke_ liker ;).

Men generelt liker jeg best sånne som ser litt myke, lette og varme ut, og helst ikke for blanke. Og ikke for lange.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225914009' post='4006574]

Her var det masse for kjerringer over 40! *s*

Nei, der var det masse for stilige damer som ikke går rundt og innbiller seg at de fortsatt ser ut som småjenter og derfor bare blir enda mer kjerringete ut i sine boblekåper;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225914116' post='4006582]

Hva synes du er pent da?

Pst, du brukte også ordet stilig ;)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225914009' post='4006574]

Her var det masse for kjerringer over 40! *s*

''kjerringer over 40!''

*snurt*

Skrevet

Nei, der var det masse for stilige damer som ikke går rundt og innbiller seg at de fortsatt ser ut som småjenter og derfor bare blir enda mer kjerringete ut i sine boblekåper;-)

Synes det var masse stygt der jeg, da. 1 av 10 gikk an, men ikke mer enn det. Det går sikkert 10 år mellom hver gang jeg ser ei ullkåpe/jakke jeg liker snittet på.

Skrevet

''kjerringer over 40!''

*snurt*

Ja, det var meningen det *s*

Skrevet

Pst, du brukte også ordet stilig ;)

Jaja, du er kommet i din andre ungdom, så det _er_ forskjeller på hva din og min generasjon synes er _stilig_, hehe! ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225915818' post='4006624]

Jaja, du er kommet i din andre ungdom, så det _er_ forskjeller på hva din og min generasjon synes er _stilig_, hehe! ;o)

Hehe, antakelig! *logger av*

Skrevet

''kjerringer over 40!''

*snurt*

Ingen grunn til å være snurt! :-) Charter-Svein synes sikkert også at boblekåpe er penere enn ullkåpe;-) Ville du blitt fornærmet over det?

Skrevet

Det er det frekkeste!!!! Hehe! ;0)

Jeg har faktisk to lange kåper. *stolt*

En sort i skinn (brukes i begravelser), og en i sort ull med et grått trykk på ryggen, kjempe fin. (tror ikke det er ren ull)

Den brukes når jeg skal være ekstra fin.

Begge er fotside! Tro det eller ei! Hehe!

Men ellers bruker jeg lite kåper..Jeg ser enda mindre ut i kåpe..

:0)

Skrevet

Ingen grunn til å være snurt! :-) Charter-Svein synes sikkert også at boblekåpe er penere enn ullkåpe;-) Ville du blitt fornærmet over det?

Blir du frekkere nå, så må jeg trykke på rødknappen og varsle webbis ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...