Gå til innhold

Kan noen finne ei fin vinterjakke til meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan den skal se ut. Det eneste jeg krever er at den skal være god, varm og fin (ikke "kjerring" ;-))

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• AneM1365380603

5

• morsan

3

• henrikke71

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har kjøpt vinterens vinterjakke på Vero Moda, svart halvlang og hette med pus. Tror den kosta 599, god og varm er den også :-)

Skrevet

Hva? Er ikke denne klassiske vinterjakken varm?? ;o)

Hehe, bruker den ikke som vinterjakke da...

Jeg har boblejakke som er god og varm ;0)

Skrevet

Har sett litt på denne sida og likte den som er til lårene og i sort eller militær, men er usikker på om den er varm nok...

Den siste der var stilig, men er ikke akkurat ei typisk vinterjakke til bruk på jobb osv ;-)

Skrevet

Jeg har kjøpt vinterens vinterjakke på Vero Moda, svart halvlang og hette med pus. Tror den kosta 599, god og varm er den også :-)

Jeg får ta en titt der :)

Skrevet

Å, har du sett tråden min fra tidligere i kveld eller? Elextra og morsan er slemme :( Jeg vil ha meg en bobleparkas, til ned på låret, også buer de meg omtrent ut fra DOL. Det er sikkert fordi de er kjerringer over 40, hehe!

Skrevet

Har sett litt på denne sida og likte den som er til lårene og i sort eller militær, men er usikker på om den er varm nok...

Den siste der var stilig, men er ikke akkurat ei typisk vinterjakke til bruk på jobb osv ;-)

Hehe, nei det er ikke vinterjakke..Måtte bare vise den,siden den var der ;0)

Her har de noen jakker :http://www.motehus.no/prodlist.php?p=0&id=145

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225919177' post='4006684]

Å, har du sett tråden min fra tidligere i kveld eller? Elextra og morsan er slemme :( Jeg vil ha meg en bobleparkas, til ned på låret, også buer de meg omtrent ut fra DOL. Det er sikkert fordi de er kjerringer over 40, hehe!

Jeg ble nesten flau når jeg så at det var flere klestråder under her, og så presterer jeg å lage en ny *himle*

Jeg har tatt en titt på linkene du har fått, men ikke funnet noe jeg er helt sikker på om jeg vil ha ennå...

Psst: Du må iallefall ikke høre på morsan. Hun er ganske gammal *men du må ikke fortelle henne at jeg har sagt det!!*

Skrevet

Jeg ble nesten flau når jeg så at det var flere klestråder under her, og så presterer jeg å lage en ny *himle*

Jeg har tatt en titt på linkene du har fått, men ikke funnet noe jeg er helt sikker på om jeg vil ha ennå...

Psst: Du må iallefall ikke høre på morsan. Hun er ganske gammal *men du må ikke fortelle henne at jeg har sagt det!!*

Jeg vet, jeg vet. Takk for støtten, hehe! ;o) Er du på utkikk etter en sportsvinterjakke, eller en penere sak?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225919986' post='4006700]

Jeg vet, jeg vet. Takk for støtten, hehe! ;o) Er du på utkikk etter en sportsvinterjakke, eller en penere sak?

En "hverdagsvinterjakke" ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225919177' post='4006684]

trodde det var kåpe du ville ha jeg, men hvis det er til lårene så har du en fin en her:

http://www.modezine.com/dk/artikel/37288/esprit/funktionel-dynefrakke/

Skrevet

Det var noen fine der også, men de ser ikke varme ut..

*frossenpinnen*

Hehe, skikkelig frysepinne jeg også...

Jean Paul har fine, tykke vinterjakker. Litt dyre, men...

I desember kommer de på halv pris da ;0)

Har ikke sett årets modeller, men de endrer seg jo ikke voldsomt.. Pleier være ganske fine.

AneM1365380603
Skrevet

Den var fin, men synd de hadde bare en farge :-(

Jeg har en som er veldig lik i en annen farve, men uten alle detaljene framme. Jeg liker den godt :) Den er både varmende og feminim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...