Gå til innhold

Kan noen finne ei fin vinterjakke til meg??

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• AneM1365380603

5

• morsan

3

• henrikke71

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, skikkelig frysepinne jeg også...

Jean Paul har fine, tykke vinterjakker. Litt dyre, men...

I desember kommer de på halv pris da ;0)

Har ikke sett årets modeller, men de endrer seg jo ikke voldsomt.. Pleier være ganske fine.

Hvor selger de Jean Paul nå?

Skrevet

Jeg har en som er veldig lik i en annen farve, men uten alle detaljene framme. Jeg liker den godt :) Den er både varmende og feminim.

Vet du hvor de selger dette merket når man ikke bor i Oslo?

Skrevet

Hvor selger de Jean Paul nå?

Ja, hva heter den butikken...De har hvertfall ikke egen butikk her.

Men et par butikker som selger merket.

Kan det være på "Voice of europe"?.....

AneM1365380603
Skrevet

Vet du hvor de selger dette merket når man ikke bor i Oslo?

Min jakke er i et annet merke, men har samme stil som denne. Jeg tror min heter Firefly, og den er kjøpt på G-Sport. Jeg fikk den i gave av mannen min med tilhørende bukse. Jakka bruker jeg til hverdags, mens buksa tar jeg fram når jeg er i snøen og leker med barna.

Jeg tror du finner mange slike varianter på sportsbutikkene.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, den var fin :)

Men ser litt tynn ut, en måtte vel belage seg på varme lag under.

Min jakke er i et annet merke og en annen farve, men ligner veldig. Den er utrolig varm og god. Jeg som bor i vest er mer plaget av sur vind enn snø, så her passer den ypperlig :)

Gjest Elextra
Skrevet

Om man vil ha en helt sporty jakke synes jeg denne ser veldig god ut og er ganske fin, men fargene er litt sære:

http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=NRN30&var_1=NRN30-01&productbrand=&categorytxt=

... men elegant er den definitivt ikke, selv om Norrøna pleier å ha godt snitt.

Kommer tilbake om jeg kommer på en like praktisk og god jakke som er mer elegant (og kjøper den antakelig selv)! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Gosh, for en UTROLIG teit tekst det var til jakken, sånt bidrar jo til å gjøre meg skeptisk til hele produktet:

''Orage July Jacket er en skikkelig gjennomtenkt jakke med små detaljer vi jenter elsker. -som ett søtt print på innsiden av jakken''

He he. Helt enig i den :) Jeg ville også blitt skeptisk. Grunnen til at jeg valgte å linke til denne jakken er at den i grunnen er lik slike jakker jeg synes er pene. Min jakke har ikke så mange detaljer som denne, men er likevel feminim og varmende.

Skrevet

Jeg ble nesten flau når jeg så at det var flere klestråder under her, og så presterer jeg å lage en ny *himle*

Jeg har tatt en titt på linkene du har fått, men ikke funnet noe jeg er helt sikker på om jeg vil ha ennå...

Psst: Du må iallefall ikke høre på morsan. Hun er ganske gammal *men du må ikke fortelle henne at jeg har sagt det!!*

Bare pass deg - jeg vet sånn cirka når du fyller år! ;-)

Skrevet

Ja, hva heter den butikken...De har hvertfall ikke egen butikk her.

Men et par butikker som selger merket.

Kan det være på "Voice of europe"?.....

Ja, kom på det at vi har Jean Paul på en butikk her jeg bor også. Tror det er Voice og Europe :)

Skrevet

Min jakke er i et annet merke, men har samme stil som denne. Jeg tror min heter Firefly, og den er kjøpt på G-Sport. Jeg fikk den i gave av mannen min med tilhørende bukse. Jakka bruker jeg til hverdags, mens buksa tar jeg fram når jeg er i snøen og leker med barna.

Jeg tror du finner mange slike varianter på sportsbutikkene.

Skal ta meg en tur for å se :)

Skrevet

Om man vil ha en helt sporty jakke synes jeg denne ser veldig god ut og er ganske fin, men fargene er litt sære:

http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=NRN30&var_1=NRN30-01&productbrand=&categorytxt=

... men elegant er den definitivt ikke, selv om Norrøna pleier å ha godt snitt.

Kommer tilbake om jeg kommer på en like praktisk og god jakke som er mer elegant (og kjøper den antakelig selv)! :-)

Elegant er ikke tvingende nødvendig :)

Den var fin, men kunne ønsket meg mørkeblå glidelåser istedetfor den kombinasjonen der ;)

Skrevet

Bare pass deg - jeg vet sånn cirka når du fyller år! ;-)

Hihi ;-P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225954808' post='4006937]

Match.

Takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...