Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 I natt "braker det løs" det som så mange har venta på... Skal du sitte oppe å følge det Amerikanske presidentvalget i natt? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ??? For å være litt mer seriøs.. Du har rett i at det taket vi kjøpte mangler baller. Jeg så ingen baller. Vi har byttet til takess, men det er en annen historie. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 For å være litt mer seriøs.. Du har rett i at det taket vi kjøpte mangler baller. Jeg så ingen baller. Vi har byttet til takess, men det er en annen historie. Hvilket tak var det som manglet baller? Takess er ikkje noe fint, eg har kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet (lurer på om det var det som manglet baller?). :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvilket tak var det som manglet baller? Takess er ikkje noe fint, eg har kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet (lurer på om det var det som manglet baller?). :-) Merket som mangler baller heter Huntonit Symfoni. Da det kom opp så en ikke mønsteret i taket i det hele tatt. Det var rett og slett livløst. Mannen min måtte si seg enig i at det taket du foreslo måtte ha mer baller, he he. Det var jo det du skreiv den gangen. Takess er jo mer standard tak, men det ble likevel valgt 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Merket som mangler baller heter Huntonit Symfoni. Da det kom opp så en ikke mønsteret i taket i det hele tatt. Det var rett og slett livløst. Mannen min måtte si seg enig i at det taket du foreslo måtte ha mer baller, he he. Det var jo det du skreiv den gangen. Takess er jo mer standard tak, men det ble likevel valgt Shit! Det var det eg tenkte (eg hadde sagt) men allikevel har eg kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet, og revet ned det gamle som var Takess. I stua har eg Tarkett Plankett (med baller). 0 Siter
ariadne Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har du vært litt frakoplet det siste døgnet? Følelsesmessig, intellektuelt, eller mer sannsynlig, elektronisk? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har du vært litt frakoplet det siste døgnet? Følelsesmessig, intellektuelt, eller mer sannsynlig, elektronisk? Ja. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ground control to Major Tom Ground control to Major Tom: Take your protein pills and put your helmet on 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ground control to Major Tom Ground control to Major Tom: Take your protein pills and put your helmet on Major Tom: Ok, good night! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Når er valget?? Det var i natt! Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det var i natt! Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president! *LOL* 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det var i natt! Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president! Og hvem vet, kanskje hun til og med vier mer oppmerksomhet til Cuba enn det Lewinsky gjorde! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det var i natt! Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president! ''Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt'' Ho var mitt førstevalg også, men akk nei. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.