Gå til innhold

Skal du følge valget i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt "braker det løs" det som så mange har venta på...

Skal du sitte oppe å følge det Amerikanske presidentvalget i natt?

AneM1365380603
Skrevet

???

For å være litt mer seriøs.. Du har rett i at det taket vi kjøpte mangler baller. Jeg så ingen baller.

Vi har byttet til takess, men det er en annen historie.

Skrevet

For å være litt mer seriøs.. Du har rett i at det taket vi kjøpte mangler baller. Jeg så ingen baller.

Vi har byttet til takess, men det er en annen historie.

Hvilket tak var det som manglet baller?

Takess er ikkje noe fint, eg har kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet (lurer på om det var det som manglet baller?). :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hvilket tak var det som manglet baller?

Takess er ikkje noe fint, eg har kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet (lurer på om det var det som manglet baller?). :-)

Merket som mangler baller heter Huntonit Symfoni. Da det kom opp så en ikke mønsteret i taket i det hele tatt. Det var rett og slett livløst.

Mannen min måtte si seg enig i at det taket du foreslo måtte ha mer baller, he he. Det var jo det du skreiv den gangen.

Takess er jo mer standard tak, men det ble likevel valgt ;)

Skrevet

Merket som mangler baller heter Huntonit Symfoni. Da det kom opp så en ikke mønsteret i taket i det hele tatt. Det var rett og slett livløst.

Mannen min måtte si seg enig i at det taket du foreslo måtte ha mer baller, he he. Det var jo det du skreiv den gangen.

Takess er jo mer standard tak, men det ble likevel valgt ;)

Shit! Det var det eg tenkte (eg hadde sagt) men allikevel har eg kjøpt Tarkett Symfoni til kjøkkenet, og revet ned det gamle som var Takess.

I stua har eg Tarkett Plankett (med baller).

Skrevet

Har du vært litt frakoplet det siste døgnet? Følelsesmessig, intellektuelt, eller mer sannsynlig, elektronisk? :)

Skrevet

Har du vært litt frakoplet det siste døgnet? Følelsesmessig, intellektuelt, eller mer sannsynlig, elektronisk? :)

Ja. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ground control to Major Tom

Ground control to Major Tom:

Take your protein pills and put your helmet on

Skrevet

Ground control to Major Tom

Ground control to Major Tom:

Take your protein pills and put your helmet on

Major Tom: Ok, good night! :-)

Skrevet

Når er valget??

Det var i natt!

Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president!

Gjest Elextra
Skrevet

Det var i natt!

Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt, og det er ganske utrolig og imponerende at USA for første gang siden Monica Lewinsky får en kvinnelig president!

*LOL*

Skrevet

Det var i natt!

Og hvem vet, kanskje hun til og med vier mer oppmerksomhet til Cuba enn det Lewinsky gjorde!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var i natt!

''Slik eg forsto det så var det Hillary Clinton som vandt''

Ho var mitt førstevalg også, men akk nei.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...