Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorfor kaller dere programmet for BONDEROMANTIKK?? Er jo ikke det det heter, arg!!!! 0 Siter
Spirello Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Du får høyt blodtrykk av å irritere deg for alt mulig rart du ikke trenger kaste bort energi på 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ikke det det heter kanskje, men det det er 0 Siter
Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ikke det det heter kanskje, men det det er Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN!!!!!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Du får høyt blodtrykk av å irritere deg for alt mulig rart du ikke trenger kaste bort energi på *he he* Enig! 0 Siter
mrxx Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hehe, hvis dette er det store å irritere seg over så har du det litt for godt eller er altfor opptatt av denne serien. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN!!!!!!!! so? *LOL* 0 Siter
Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 so? *LOL* Det må da vel kunne gå ann å kalle et tvprogram for det det heter?? Fra nå av skal jeg begynne å kalle Idol for, 'Vi som leter etter en superstjerne' jeg... 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det må da vel kunne gå ann å kalle et tvprogram for det det heter?? Fra nå av skal jeg begynne å kalle Idol for, 'Vi som leter etter en superstjerne' jeg... Det holder jeg med deg i, ta hevn *LOL* 0 Siter
Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hehe, hvis dette er det store å irritere seg over så har du det litt for godt eller er altfor opptatt av denne serien. Åhh, det er så irriterende! Bonderomantikk???? Hva er det da? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Åhh, det er så irriterende! Bonderomantikk???? Hva er det da? Det er romantikk på (bonde)landet det:-) 0 Siter
Gjest BONDA2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det er romantikk på (bonde)landet det:-) Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN 0 Siter
morsan Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det må da vel kunne gå ann å kalle et tvprogram for det det heter?? Fra nå av skal jeg begynne å kalle Idol for, 'Vi som leter etter en superstjerne' jeg... Det må også kunne gå an å skrive "gå an" riktig! ;-) Hvorfor er du så sinna, da? Er det pga ordet "bonde"? 0 Siter
Colette Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Programmet heter faktisk: "Jakten på kjærligheten - Bonderomantikk". Så om man bruker den ene eller den andre av betegnelsene/eller begge, er vel vel ikke noe stort problem. http://www.tv2underholdning.no/bonderomantikk/article1813417.ece 0 Siter
Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det må også kunne gå an å skrive "gå an" riktig! ;-) Hvorfor er du så sinna, da? Er det pga ordet "bonde"? Nei, er sint fordi alle her inne kaller programmet Bonderomantikk, når det heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN. Da kan man jo begynne å kalle Hotel Cæsar for; Hotel Clarion også da. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN Ja, men det er også kjærelighetsjakt på (bonde)landet. 0 Siter
Gjest bonda2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, men det er også kjærelighetsjakt på (bonde)landet. Ja, men det kan da ikke være så vanskelig å forstå at programmet heter ; JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN????????? 0 Siter
Colette Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, men det kan da ikke være så vanskelig å forstå at programmet heter ; JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN????????? Programmet heter "Jakten på kjærlighet - Bonderomantikk". 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Liten hissig "bonda" ;o) Hvis du følger med på programmet, så legg merke til at selv programlederen sier bonderomantikk innimellom. Ha en fin dag, og gled deg til neste program av bonderomantikk, eh... Jakten på kjærligheten :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Nei, er sint fordi alle her inne kaller programmet Bonderomantikk, når det heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN. Da kan man jo begynne å kalle Hotel Cæsar for; Hotel Clarion også da. Be my Guest! Du kan kalle TV-programmene for hva du vil, men det er alltid en fordel at andre skjønner hvilket program du snakker om. Det gjør de neppe hvis du snakker om "Hotel Rica Park", mens når man snakker om bonderomantikk, skjønner jo til og med du hvilket program det gjelder;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.