Gå til innhold

Jakten på kjærligheten GR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kaller dere programmet for BONDEROMANTIKK??

Er jo ikke det det heter, arg!!!!

Skrevet

Du får høyt blodtrykk av å irritere deg for alt mulig rart du ikke trenger kaste bort energi på :)

Skrevet

Ikke det det heter kanskje, men det det er :)

Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN!!!!!!!!

Skrevet

Du får høyt blodtrykk av å irritere deg for alt mulig rart du ikke trenger kaste bort energi på :)

*he he* Enig!

Skrevet

Hehe, hvis dette er det store å irritere seg over så har du det litt for godt eller er altfor opptatt av denne serien.

Skrevet

Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN!!!!!!!!

so? *LOL*

Skrevet

so? *LOL*

Det må da vel kunne gå ann å kalle et tvprogram for det det heter??

Fra nå av skal jeg begynne å kalle Idol for, 'Vi som leter etter en superstjerne' jeg...

Skrevet

Fra nå av skal jeg begynne å kalle Idol for, 'Vi som leter etter en superstjerne' jeg...

Det holder jeg med deg i, ta hevn *LOL*

Skrevet

Hehe, hvis dette er det store å irritere seg over så har du det litt for godt eller er altfor opptatt av denne serien.

Åhh, det er så irriterende!

Bonderomantikk???? Hva er det da?

Skrevet

Åhh, det er så irriterende!

Bonderomantikk???? Hva er det da?

Det er romantikk på (bonde)landet det:-)

Skrevet

Det er romantikk på (bonde)landet det:-)

Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN

Skrevet

Det må også kunne gå an å skrive "gå an" riktig! ;-)

Hvorfor er du så sinna, da? Er det pga ordet "bonde"?

Skrevet

Det må også kunne gå an å skrive "gå an" riktig! ;-)

Hvorfor er du så sinna, da? Er det pga ordet "bonde"?

Nei, er sint fordi alle her inne kaller programmet Bonderomantikk, når det heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN.

Da kan man jo begynne å kalle Hotel Cæsar for; Hotel Clarion også da.

Skrevet

Programmet heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN

Ja, men det er også kjærelighetsjakt på (bonde)landet.

Skrevet

Ja, men det er også kjærelighetsjakt på (bonde)landet.

Ja, men det kan da ikke være så vanskelig å forstå at programmet heter ; JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN?????????

Skrevet

Ja, men det kan da ikke være så vanskelig å forstå at programmet heter ; JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN?????????

Programmet heter "Jakten på kjærlighet - Bonderomantikk".

Gjest Løveføtter
Skrevet

Liten hissig "bonda" ;o)

Hvis du følger med på programmet, så legg merke til at selv programlederen sier bonderomantikk innimellom.

Ha en fin dag, og gled deg til neste program av bonderomantikk, eh... Jakten på kjærligheten :-)

Skrevet

Nei, er sint fordi alle her inne kaller programmet Bonderomantikk, når det heter JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN.

Da kan man jo begynne å kalle Hotel Cæsar for; Hotel Clarion også da.

Be my Guest!

Du kan kalle TV-programmene for hva du vil, men det er alltid en fordel at andre skjønner hvilket program du snakker om.

Det gjør de neppe hvis du snakker om "Hotel Rica Park", mens når man snakker om bonderomantikk, skjønner jo til og med du hvilket program det gjelder;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...