Gå til innhold

Filmen "P.S I love you"

Anbefalte innlegg

Skrevet

den så jeg i går, var bare helt herlig! jeg lo og gråt om hverandre ogkjente meg så igjen i gløden og kjæreligehet dette paret hadde til hverandre, også hvordan de "småertet" hverandre og hadde humor... Den MÅ sees! Jeg så den alene, for min kjære var på jobb og ville allikevel ikke leie den da jeg prøvde meg ehr om dagen, men synes det var kjempedumt vi ikke så den sammen. Flott kjærestefilm, ikke klisjekliss... Morsom og følsom film, helt fantastisk! :) Løp og lei..

Skrevet

Kjempefin film, helt enig, du skulle nesten sett den en gang til sammen med din kjære, anbefales:)

Gjest Klaudia
Skrevet

Jeg leste bakpå filmen og så for meg en sterk, flott film...Ble derimot KJEMPE skuffa! Gadd nesten ikke å se den ferdig en gang. Sjeldent jeg slakter filmer på den måten der, men denne syntes jeg var skikkelig dårlig, så kan ikke si jeg vil anbefale den for noen..

(Og jeg liker vanligvis romantiske komedier/drama veldig godt)

Skrevet

Jeg leste bakpå filmen og så for meg en sterk, flott film...Ble derimot KJEMPE skuffa! Gadd nesten ikke å se den ferdig en gang. Sjeldent jeg slakter filmer på den måten der, men denne syntes jeg var skikkelig dårlig, så kan ikke si jeg vil anbefale den for noen..

(Og jeg liker vanligvis romantiske komedier/drama veldig godt)

Synes den var sterk og flott jeg... men men smaken er som baken. Var det for lite drama i den mener du eller? Synes det gjorde seg med morsomme innslag innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...