Gå til innhold

The Terminator rides again;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Nå kaster Arnold Scharznegger seg inn i kampen om en plass hos Obama, til tross for at han gikk hardt ut med støtte til John McCain i innspurten av valgkampen.

- Jeg kan tenke meg å hjelpe Obama, kanskje i spørsmål relatert til energi og miljø, sier Schwarznegger.

Uttalelsene kommer etter at Arnold gikk ut og sa at Obama trenger å pumpe opp leggene og armene få dager før valget. Det har imidlertid ikke kommet noen signaler fra Obama-leiren om at «The Governator» kan være aktuell for en post i det nye kabinettet, melder examiner.com.

Det er riktignok ingen i Obama-leiren som har kommentert den muskuløse California-guvernørens selvkandidatur.''

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presidentvalg-2008/artikkel.php?artid=523838

Skrevet

Det gjelder å snu seg etter vinden.

Jeg lurer på hva som er kravet for å bli guvernør i California. *riste på hodet*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225975664' post='4007228]

Jeg lurer på hva som er kravet for å bli guvernør i California. *riste på hodet*

Det er jo ikke første gangen de har valgt en tidligere skuespiller til den jobben;-)

Skrevet

Det er jo ikke første gangen de har valgt en tidligere skuespiller til den jobben;-)

Nei...., skuespilleryrket er visstnok høyt på lista over kvalifikasjoner for å drive politikk på høyt plan i det landet der.

Makan.

Skrevet

Hehe, du kan så spørre. Store muskler og null hjerne er det noe som heter:-)

Skrevet

Hehe, du kan så spørre. Store muskler og null hjerne er det noe som heter:-)

Ja, det er ganske utrolig... Skulle tro de hadde svært få folk å velge mellom...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225976346' post='4007245]

Ja, det er ganske utrolig... Skulle tro de hadde svært få folk å velge mellom...

Probelemt er vel kanskje vel så mye hvem det er som faktisk stemmer, og _hvorfor_.

Skrevet

Probelemt er vel kanskje vel så mye hvem det er som faktisk stemmer, og _hvorfor_.

Jepp, og det er nok desverre mange hjemmesittere i de fleste valg der borte.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225976927' post='4007253]

Jepp, og det er nok desverre mange hjemmesittere i de fleste valg der borte.

Ja, dette valget ble betegnet som rekordhøy, og selv da bare 65% deltagelse.

Skrevet

''*riste på hodet*''

Nei, det skal nok litt mere til enn det.

Skrevet

''*riste på hodet*''

Nei, det skal nok litt mere til enn det.

Riste på hodet, rape og si "I'll be back!"? ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225998222' post='4007504]

Riste på hodet, rape og si "I'll be back!"? ;o)

Det burde holde ja.

Du må huske på at "The Terminator" er vandt med at de klipper bort alle misstakes og tabber, men det gjør ikkje CNN...

Skrevet

Det burde holde ja.

Du må huske på at "The Terminator" er vandt med at de klipper bort alle misstakes og tabber, men det gjør ikkje CNN...

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...