Gå til innhold

Uff - jeg skal opereres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes at det gikk over all forventning.

Jeg er veldig pysete.Jeg fikk tilsammen 6 sting,2 ved ankel,2 ved knee og 2 i lysken.Ikke noe å grue seg til.Lykke til !

Takk for oppmuntring! Så de deler venen ved kneet da altså, og trekker fra ankelen til kneet, og deretter fra kneet til lysken? Høres jo logisk ut det. Han var tysk han legen jeg var hos, og kunne ikke mer norsk enn nødvendig, så jeg fikk ikke så utfyllende informasjon fra ham.

Skrevet

En på jobben har tatt den operasjonen nå nettopp. Hun var sykmeldt i 14 dager. Når hun kom tilbake var det rolig sitting hun ikke kunne, det beste var å gå og gå. Hun måtte ha en stol for å støtte det beinet som var operert når hun satt. Det måtte altså ligge litt høyt. Men gå og stå var helt greit.

Greit med bærbar pc da, og trådløst nett :-D

Gjest åreknuta
Skrevet

En bekjent ble operert for vonde åreknuter for kort tid tilbake. Hun skulle først være sykemeldt (hjelpepleier på et eldresenter) i 14 dager, men den ble forlenget til nesten en mnd., selv om hun skulle gå mye, fikk ikke stå stille, måtte røre på beinet hele tiden, når hun satt så måtte beinet høyt opp.

Jeg syns det så ut som om hun har hatt en stor operasjon, det var allikevel kun dagkirurgi. Hun blei dårlig av narkosen, så hun spydde i flere dager etterpå.

Skrevet

En bekjent ble operert for vonde åreknuter for kort tid tilbake. Hun skulle først være sykemeldt (hjelpepleier på et eldresenter) i 14 dager, men den ble forlenget til nesten en mnd., selv om hun skulle gå mye, fikk ikke stå stille, måtte røre på beinet hele tiden, når hun satt så måtte beinet høyt opp.

Jeg syns det så ut som om hun har hatt en stor operasjon, det var allikevel kun dagkirurgi. Hun blei dårlig av narkosen, så hun spydde i flere dager etterpå.

Hmmm - jeg må kanskje planlegge med en stand-in for meg på den reisen hvis jeg skulle bli verre enn normalt.

Skrevet

Takk for viderformidling :-) Det går sikkert greit! Er jo selvsagt spent på når det blir - kan risikerer at jeg får time rett før jul, men det har jeg ikke så lyst til... Kommer nok til å gjøre det jeg kan for å få det til den første uka i januar. Hvis jeg får det, tror jeg at jeg klarer dette kurset i slutten av måneden!

Håper det går fint med både operasjonen og jobbreisen!

Skrevet

Takk for oppmuntring! Så de deler venen ved kneet da altså, og trekker fra ankelen til kneet, og deretter fra kneet til lysken? Høres jo logisk ut det. Han var tysk han legen jeg var hos, og kunne ikke mer norsk enn nødvendig, så jeg fikk ikke så utfyllende informasjon fra ham.

Husk å kjøpe støttestrømpe etter mål,det er bedre å bruke enn bandasje.Den er vanskelig å få på,da den skal være veldig stram,men behagelig når du først har fått den på.Viktig at du kjøper en som går helt opp til lysken.Koster fra 600-1000 kr.

Skrevet

Husk å kjøpe støttestrømpe etter mål,det er bedre å bruke enn bandasje.Den er vanskelig å få på,da den skal være veldig stram,men behagelig når du først har fått den på.Viktig at du kjøper en som går helt opp til lysken.Koster fra 600-1000 kr.

oi - det var da himla dyrt!!!!!

Skrevet

oi - det var da himla dyrt!!!!!

Forhør deg hos en bandagist,jeg måtte kjøpe pakke,med to strømper på apoteket.Mulig en bandagist kan selge deg en.

Gjest høstløv
Skrevet

Forhør deg hos en bandagist,jeg måtte kjøpe pakke,med to strømper på apoteket.Mulig en bandagist kan selge deg en.

Det er vel fint å ha to, slik at strømpen kan vaskes av og til.

Skrevet

Det er vel fint å ha to, slik at strømpen kan vaskes av og til.

Jeg vasket den ene om kvelden,så den var gullende ren om morgenen.Den andre ligger like fin i skapet.Ble liksom tilpasset meg, å lettere å ta av og på den ene strømpa.Så hadde jeg kunnet kjøpt bare en, å spart 400 kr hadde jeg gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...