Gjest tube Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Synes du det er utroskap om to jenter som har type,kliner litt med hverandre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det kommer helt an på setting, følelser, hva slags forhold man har til mannfolka sine (dvs hva slags "regler" man har satt for forholdet), og sikkert flere ting... 0 Siter
mrxx Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det er jo i utgangspunktet ikke noe forskjell på det enn om de klinte med en mann. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorvidt det utroskap å kline med noen andre er jo diskutabelt, men om man roter med en jente eller en gutt mener jeg er uvestenlig, med tanke på evt. utroskap. 0 Siter
Gjest tube Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorvidt det utroskap å kline med noen andre er jo diskutabelt, men om man roter med en jente eller en gutt mener jeg er uvestenlig, med tanke på evt. utroskap. Jeg tenker på to veninner som gjør det bare for morro skyld på en fest el.l. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg tenker på to veninner som gjør det bare for morro skyld på en fest el.l. Hvem kan definere hva som er for moro skyld? Hvorfor skulle det ikke være for moro skyld om det var med en venn i stedet for en venninne? Jeg ser ikke helt forskjellen der, men vil vel likevel ikke kalle det akkurat utroskap. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Kommer helt ann på hva slags grenser det enkelte paret har. :0) 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, det er utroskap. Hvis man skal sidestille lesbiske og homofile med hetro mennesker så er det like galt begge deler med å kline med andre enn partneren. 0 Siter
Gjest klinejente Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Nei, det er da bare uskyldig moro. 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Kommer an på om det er "bare for gøy" for å være morsomme eller få oppmerksomhet. Ligger det følelser i kysset, mener jeg det er en form for utroskap ja. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Så lenge det foregår bak partnerens rygg og han ikke "godkjenner" det, så er det utroskap. Det er jo ikke utroskap å kline/rote/ligge med en mann heller, hvis partneren godtar det.. 0 Siter
Speak Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 JA. Om du kliner med ei jente eller en gutt spiller ingen rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.