Gå til innhold

Hudkremer og rens etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere dag/natt/rens? Og hva koster de forskjellige produktene?

Jeg bruker det jeg finner i dagligvaren, H&M, etc. Jeg aner ikke hva kremene heter engang. Vaseline Intensive Care?

Jeg var sammen min parfymerivenninne forleden - og synes selvsagt jeg er håpløs, og skulle selge meg 4 produkter i krem og rens til den nette sum av 2800,-! Haha, sa jeg da.

Jeg burde begynne med "anti-ageing" - ifm henne. Hæ? Jeg er 33, er det nødvendig?

Derfor spør jeg dere. Hva bruker dere på slikt, og hvor drøye er produktene i bruk?

Gjest livets lyse side
Skrevet

Vasker ansiktet med Lactacyd, bruker av og til Simple ansiktsservietter til å fjerne sminke.

Rundt øynene bruker jeg All About Eyes fra Clinique, den er dyr, men drøy. Den siste krukka hadde jeg i 8 måneder.

Som ansiktskrem bruker Simple Daily Protective Moisture Cream, denne kan man også bruke som tidlig forebygging mot rynker (selv om jeg ikke har noe særlig tro på at det funker).

Gjest Elextra
Skrevet

Bruker ikke så mye på renseprodukter, men ganske dyr dag- og nattkrem (Clarins).

Tror vel egentlig ikke de nødvendvis er så mye bedre enn de rimelige kremene du får på apotek eller i dagligvare, men jeg unner meg denne lille luksusen likevel.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker 4 produkter fra Jan Marini.

Rens, serum, anti ageeing krem, og antioxydantkrem solfaktor 30. Betaler vel rundt 1200 kr inkl frakt fra England. Skulle jeg kjøpt i Norge hadde det blitt vesentlig dyrere.

Flaskene holder vel 1,5-2 mnd tenker jeg.

candyqueen_83
Skrevet

Finn ut hvilke produkter hun ville selge deg, og kjøp dem på nett. Du sparer utrolig mye på det, og gir huden din utrolig mye ved å bruke gode produkter tilpasset din hud. Anti ageeing krem er på på sin plass når man har rundet 30 :o) Jeg er 25 og har begynt med et produkt allerede. Husk at du skal forebygge aldring, ikke fjerne tegnene.

Skrevet

Jeg bruker Simple ansiktsservietter til å fjerne sminken.

Har en ansiktskrem, men bruker den sjelden da...

Øyekrem står vel også i skapet..Men slikt synes jeg er såå kjipt å styre med, at det er sjelden jeg gidder....

:0)

Skrevet

Finn ut hvilke produkter hun ville selge deg, og kjøp dem på nett. Du sparer utrolig mye på det, og gir huden din utrolig mye ved å bruke gode produkter tilpasset din hud. Anti ageeing krem er på på sin plass når man har rundet 30 :o) Jeg er 25 og har begynt med et produkt allerede. Husk at du skal forebygge aldring, ikke fjerne tegnene.

Lurt forslag!

Og nei, anti-aging er det ikke for tidlig å bruke når du er 32. Tror man trygt kan bruke det fra man er i midten av tjueårene.

Skrevet

Jeg brukte bare dyre kremer i mange mange år.....var vel i reklamens makt tenker jeg ;)

For et par år siden begynte jeg med langt billigere kremer. Vichy som selges på apoteket er en klar favoritt.

En av grunnene til at jeg gikk over til langt billigere merker, er at jeg fikk mer og mer innsyn i hvordan vi lures av kosmetikkbransjen.

Her er én artikkel:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=109288

Billig er bra! :)

Huden min trives minst like godt med de billige kremene. Lommeboken min er også veldig fornøyd. :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg brukte bare dyre kremer i mange mange år.....var vel i reklamens makt tenker jeg ;)

For et par år siden begynte jeg med langt billigere kremer. Vichy som selges på apoteket er en klar favoritt.

En av grunnene til at jeg gikk over til langt billigere merker, er at jeg fikk mer og mer innsyn i hvordan vi lures av kosmetikkbransjen.

Her er én artikkel:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=109288

Billig er bra! :)

Huden min trives minst like godt med de billige kremene. Lommeboken min er også veldig fornøyd. :)

Det kan godt være med vanlige kosmetiske kremer.

Jeg bruker cosmoceuticals. Det trenger ned i huden, og legger seg ikke som et lag utenpå. Jeg merker virkelig stor forskjell på disse produktene og de jeg brukte tidligere. Alt fra Vaseline Intensive Care til dyre merker som kanebo, clarins osv.

Skrevet

Mary Kay sin 3in1 er den beste rensekremen jeg har prøvd: rens og lett peeling i ett og trenger ikke ansiktsvann etterpå. De har også en bra dag/natt krem. Ellers liker jeg også Vichy sine produkter, de har noen kremer nå som passer til voksen hud.

Gjest kanebofan
Skrevet

Kan en kjøpe Kanebos kremer på nett? Og i tilfelle, kune du ha hjulpet meg med en link?

candyqueen_83
Skrevet

Kan en kjøpe Kanebos kremer på nett? Og i tilfelle, kune du ha hjulpet meg med en link?

Jeg vet de har litt på strawberrynet.com. Men mange av produktene er slike som ikke selges i Norge.

www.Strawberrynet.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...