Gjest Skal eksen få terrorisere? Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvis kjæresten din sin eks ringer og sender sms hver dag angående deres felles barn. Han er IKKE uskikket som far men på eksen kan det virke sånn. Regner det ute kan hun ringe for å sjekke at barnet har regnklær. Får ikke barnet viljen sin angående feks klær så ringer barnet mora å klager. (Barnet er 12 år) Da ringer mora faren å kjefter sånn har de det gående. HVER dag er hun på tråden. Han kan si fra men det nytter kun i noen dager. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorfor tar han telefonen? Han kan sende sms etterpå og spørre om det var noe viktig, forklare at han er opptatt, at hun må ta det per sms eller mail. Etter hvert vil hun forhåpentligvis legge av seg uvanen fordi det blir frustrerende å ikke få resolutt svar. Hvis det ikke er greit for han at hun ringer da, da er det et problem dere to har, som ikke har noe med barnet eller eksen å gjøre. 0 Siter
Gjest Er veldig i tenkeboksen nå Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorfor tar han telefonen? Han kan sende sms etterpå og spørre om det var noe viktig, forklare at han er opptatt, at hun må ta det per sms eller mail. Etter hvert vil hun forhåpentligvis legge av seg uvanen fordi det blir frustrerende å ikke få resolutt svar. Hvis det ikke er greit for han at hun ringer da, da er det et problem dere to har, som ikke har noe med barnet eller eksen å gjøre. Han har prøvd det, hun ringer å sender sms i det uendelige. Ho gir seg ikke. "Hvis det ikke er greit for han at hun ringer da, da er det et problem dere to har, som ikke har noe med barnet eller eksen å gjøre" Jeg skjønte ikke hva du mente her? 0 Siter
Gjest Skal eksen få terrorisere? Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvorfor tar han telefonen? Han kan sende sms etterpå og spørre om det var noe viktig, forklare at han er opptatt, at hun må ta det per sms eller mail. Etter hvert vil hun forhåpentligvis legge av seg uvanen fordi det blir frustrerende å ikke få resolutt svar. Hvis det ikke er greit for han at hun ringer da, da er det et problem dere to har, som ikke har noe med barnet eller eksen å gjøre. Shit, feil signatur her. Skal være Skal eksen få terrorisere? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Han har prøvd det, hun ringer å sender sms i det uendelige. Ho gir seg ikke. "Hvis det ikke er greit for han at hun ringer da, da er det et problem dere to har, som ikke har noe med barnet eller eksen å gjøre" Jeg skjønte ikke hva du mente her? Hvis det er greit for han at hun ringer, men ikke greit for deg, er det dere to som har problemer mellom dere. Kan hun ikke bare sende sms da? La henne sende, skru av lyden på mobilen om det blir slitsomt. Du skriver at hun ikke gir seg. Det må bety at han gir seg, og det må han ikke. De har hatt et forhold, hun kjenner han godt. Vet hva som virker når hun vil ha oppmerksomhet. Så får han endre strategi - kun sms og mail i tre dager, så slippe gjennom en telefon. Nye tre dager, så en telefon. Og ikke gi seg! Det kommer til å avta når hun ikke får napp, krever bare litt standhaftighet. 0 Siter
Gjest Skal eksen få terrorisere? Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvis det er greit for han at hun ringer, men ikke greit for deg, er det dere to som har problemer mellom dere. Kan hun ikke bare sende sms da? La henne sende, skru av lyden på mobilen om det blir slitsomt. Du skriver at hun ikke gir seg. Det må bety at han gir seg, og det må han ikke. De har hatt et forhold, hun kjenner han godt. Vet hva som virker når hun vil ha oppmerksomhet. Så får han endre strategi - kun sms og mail i tre dager, så slippe gjennom en telefon. Nye tre dager, så en telefon. Og ikke gi seg! Det kommer til å avta når hun ikke får napp, krever bare litt standhaftighet. Åå beklager jeg e litt træg. Skjønner nå hva du mener. Ho godtar det så det e ikke problemet, ho er trygg på at de er ferdige med hverandre men hvem som helst ville vel blitt irritert når det e så ofte som hver dag. Sikkert hjolpet hvis det kun har vært sms. Begynner å lure på intensjonene til eksen hannes. Vil ho ødelegge for dem? Jeg mener også at han må være mer standhaftig, la være å svare. Det synes jeg faktisk han bør i respekt for kjæresten sin!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Åå beklager jeg e litt træg. Skjønner nå hva du mener. Ho godtar det så det e ikke problemet, ho er trygg på at de er ferdige med hverandre men hvem som helst ville vel blitt irritert når det e så ofte som hver dag. Sikkert hjolpet hvis det kun har vært sms. Begynner å lure på intensjonene til eksen hannes. Vil ho ødelegge for dem? Jeg mener også at han må være mer standhaftig, la være å svare. Det synes jeg faktisk han bør i respekt for kjæresten sin!! Ikke sikkert hun vil ødelegge, men at hun gir blaffen i om hun gjør det, virker ganske åpenbart. Savner vel ungen sin og vil være aktiv i livet hennes hele tiden. Hyggelig men avmålt og saklig er måten faren må møte evt. protester på mindre kommunikasjone mellom de to på. Han har et travelt liv, ett forhold som er viktig for han og krav på ro i dagliglivet, om noen ikke er døde eller døende, får det vente eller tas per mail/sms. Basta! :-) 0 Siter
adelie Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Som mil sier - konsekvens! Det er den mannen sin jobb å klare å sette grenser. Da er det bare å bestemme seg, og informere exen om nye regler (hvis han vil være grei), og gjennomføre de nye reglene. Dette virker på alle. Er kun avhengig av om mannen, i dette tilfelle, har gøtts nok til å gjennomføre det han finner ut er en klok måte å håndtere det på. Og så er det best for barnet å ikke bli klemt mellom de to slik barnet blir nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.