Gå til innhold

nrk- nett-tv.

Gjest Gulla Wiltersen

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hmmmmm....

Jeg pleier ikke å bruke nett-tv siden jeg ofte laster ned. Men nå har jeg oppdaget hvor kjekt det er.

Bortsett fra en ting da - det er bare siste episode av Himmelblå som ligger ute. Hvorfor det? Det ligger jo mange gamle greier ute med alle episodene, men hvorfor ikke den? Jeg har jo ikke lyst til å begynne bakerst :-(

Gjest firepile
Skrevet

Den skal sikkert ut på DVD snart, så det er vel ikke lenge til episode 8 blir tatt ned også...

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Den skal sikkert ut på DVD snart, så det er vel ikke lenge til episode 8 blir tatt ned også...

Å, sånn :-(

Da var det ikke noen vits i å finne ut av noe nett-tv likevel da. Jeg som omsider skulle se de seriene jeg har tenkt på opp gjennom åra at sikkert hadde vært fine. Jaja - finne noe annet :-)

Skrevet

Å, sånn :-(

Da var det ikke noen vits i å finne ut av noe nett-tv likevel da. Jeg som omsider skulle se de seriene jeg har tenkt på opp gjennom åra at sikkert hadde vært fine. Jaja - finne noe annet :-)

Det er mange serier som ligger ute i sin helhet, så du kan godt kose deg med nett-TV lenge. Jeg har sett massevis med nrk-serier der inne i det siste, noen av dem skikkelig gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...