Gå til innhold

Pissoa`r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig handyman? Tenker praktisk i alle situasjoner?

Hehe,ja.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

14

• mrxx

10

• mil1365380270

10

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville ikke brukt nr 6, ser skikkeig ekkel og uhygienisk ut.

Nr 5 ser ut spm det kan bli mye søl av, når formålet er å betjene gjester som er dritings.

Jeg er også litt skeptisk til stål (nr 4) - flekker etc synes lett (ref nok en gang de fulle gjestene).

Så da må det bli 1, 2 eller 3.

Er ganske enig med deg, eg har nummer 1 på topp med nummer 2 som andre valg.

Skrevet

Ingen av dem. Jeg hadde pressa en ordentlig dass på plass.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226042467' post='4007736]

Enig. En dass tar da ikke stort større plass enn et pissoar, det trenger sikkert større avløpsrør, men dog. Hva er vitsen med et pissoar i privat hjem liksom?!

Skrevet

Enig. En dass tar da ikke stort større plass enn et pissoar, det trenger sikkert større avløpsrør, men dog. Hva er vitsen med et pissoar i privat hjem liksom?!

Samma sier jeg. Jeg synes sånt ser grisete ut, i tillegg til å ha begrenset bruksområde. Det er _helt_ tydelig at det ikke bor kvinnfolk i huset til Geir ;o) På et ordentlig toalett kan man i tillegg til alle fasiliteter, lukke lokket, og det ser mye penere ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Siste - definitivt - damebesøkene må jo også ha sitt, og denne så jo *hm* spennende ut.

Skrevet

Det hadde jo selvsagt vært det beste!

Jeg googlet small toilet, og fant bl a denne:

http://www.trendir.com/archives/ideal-standard-small+.jpg

Disse to ser også ganske plassbesparende ut:

http://www.apartmenttherapy.com/uimages/ny/3-4-duravit.jpg

http://www.apartmenttherapy.com/uimages/chicago/2008-03-05-miniloo2.jpg

Det er vel sjelden at selve høyden på dassen er et problem, men i tilfelle det er ekstremt lavt under taket, kan man installere denne:

http://lh4.ggpht.com/_jv5ie-xWYzo/RzCN7CdzlnI/AAAAAAAAAPg/FJuyUAPz3kY/DSCN6179_edited.JPG

Og hvis målet er å ha ekstra dass bare under fest, og man ikke fester flere ganger i uka, kan man jo ta en "festival-variant" og ha midlertidig dass *S*:

http://www.nautiskhandel.no/files/large/F06766_2.jpg

Skrevet

Du _er_ en mann! :-)

mil1365380270
Skrevet

Dette interesserer deg muligens ikke, men det er ikke sikkert du drar flere damer med en sånn innretning i huset... og at den er der fordi de fulle kompisene dine ikke klarer trappene... Vel...tror du snever inn utvalget litt.

Når det gjelder det med mangel på rettferdighet i at jentene må gå opp for å komme på do, tipper de tar trappen lett med tanken på at guttene ikke pisser den ned lenger....

Skrevet

Dette interesserer deg muligens ikke, men det er ikke sikkert du drar flere damer med en sånn innretning i huset... og at den er der fordi de fulle kompisene dine ikke klarer trappene... Vel...tror du snever inn utvalget litt.

Når det gjelder det med mangel på rettferdighet i at jentene må gå opp for å komme på do, tipper de tar trappen lett med tanken på at guttene ikke pisser den ned lenger....

''Dette interesserer deg muligens ikke, men det er ikke sikkert du drar flere damer med en sånn innretning i huset... og at den er der fordi de fulle kompisene dine ikke klarer trappene... Vel...tror du snever inn utvalget litt.''

*knegg* Tanken slo meg også:-) Ikke noe voldsomt damemagnet-triks å installere urinal i første etasje pga alle de stupfulle, halvgamle kompis(s)ene!!

Skrevet

Her på bygda drikker som regel kvinnfolka vin, mens mannfolka bøtter inpå litervis med øl, ergo må de oftere pisse. :-)

mil1365380270
Skrevet

Her på bygda drikker som regel kvinnfolka vin, mens mannfolka bøtter inpå litervis med øl, ergo må de oftere pisse. :-)

Tror det er ganske likt over det ganske land, det drikkemønsteret der. Urinal er litt mer uvanlig. Sender ungkarforalltidogdeterjeg stoltavsignaler...

Gjest ViViola
Skrevet

Definitivt alternativ 1. Den kan også brukes som blomstervase når/hvis/om du drar kvinnfolk i hus. (Er som flere andre noe skeptisk til om dette direkte drar damer, men...)

mil1365380270
Skrevet

''Dette interesserer deg muligens ikke, men det er ikke sikkert du drar flere damer med en sånn innretning i huset... og at den er der fordi de fulle kompisene dine ikke klarer trappene... Vel...tror du snever inn utvalget litt.''

*knegg* Tanken slo meg også:-) Ikke noe voldsomt damemagnet-triks å installere urinal i første etasje pga alle de stupfulle, halvgamle kompis(s)ene!!

Sjekkereplikk: "Har urinal i gangen for enkelhets skyld, også er jeg svært kulturell og glad i god mat og reiser." Finn fem feil ;-)

Skrevet

Sjekkereplikk: "Har urinal i gangen for enkelhets skyld, også er jeg svært kulturell og glad i god mat og reiser." Finn fem feil ;-)

Den var neimen ikkje lett...

''Sjekkereplikk: "Har urinal i gangen for enkelhets skyld, også er jeg svært kulturell og glad i god mat og reiser." Finn fem feil ;-)''

Det må bli: urinal, kulturell, glad, mat og reiser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...