ariadne Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=5364 Bare 11 av 12, jeg er litt skuffet. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg tok den i går, og fikk også 11 av 12. Det var fordi jeg svarte Cuba to ganger, og den ene gangen måtte jo være feil:-) Jeg kan ikke huske å ha smakt Cuba - ihvertfall ikke på denne siden av 1978, så jeg var litt usikker der. 0 Siter
ariadne Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg tok den i går, og fikk også 11 av 12. Det var fordi jeg svarte Cuba to ganger, og den ene gangen måtte jo være feil:-) Jeg kan ikke huske å ha smakt Cuba - ihvertfall ikke på denne siden av 1978, så jeg var litt usikker der. Min svakhet var mandelkrokan. Eller er det de andre som er mine svakheter? Det var nå hvertfall den jeg svarte feil på. Cuba er godt! Ü 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Du fikk 12 rette av 12 mulige, Topp score! Du er vel bevandret i søtsakenes verden! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Min svakhet var mandelkrokan. Eller er det de andre som er mine svakheter? Det var nå hvertfall den jeg svarte feil på. Cuba er godt! Ü ''Cuba er godt! Ü'' Cuba er en av de veldig få sjokoladene jeg ikke makter...! Usj. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ikke helt overraskende fikk jeg 12/12! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg tok den i går, og fikk også 11 av 12. Det var fordi jeg svarte Cuba to ganger, og den ene gangen måtte jo være feil:-) Jeg kan ikke huske å ha smakt Cuba - ihvertfall ikke på denne siden av 1978, så jeg var litt usikker der. ''Jeg kan ikke huske å ha smakt Cuba '' Ikke!? Den er jo knallgod - smakte sist en i forrige uke, den er så uskyldig liten, liksom! *S* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ''Cuba er godt! Ü'' Cuba er en av de veldig få sjokoladene jeg ikke makter...! Usj. Jeg eter også det meste, men ikke Cuba. Den smaker forferdelig! Men jeg gomler alt annet, men ikke Bounty og marsipan. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226059827' post='4007938] Jeg eter også det meste, men ikke Cuba. Den smaker forferdelig! Men jeg gomler alt annet, men ikke Bounty og marsipan. Trodde ikke du hadde så dårlig smak!? Cuba og god marsipan er jo blant det beste jeg får, dog enig angående Bounty. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Trodde ikke du hadde så dårlig smak!? Cuba og god marsipan er jo blant det beste jeg får, dog enig angående Bounty. Jeg derimot spiser gladelig både marsipan og Bounty:-) Og det kan jo hende jeg liker Cuba også - det er bare noe jeg ikke har for vane å kjøpt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226059827' post='4007938] Jeg eter også det meste, men ikke Cuba. Den smaker forferdelig! Men jeg gomler alt annet, men ikke Bounty og marsipan. Skulle du få Bounty og marsipan i huset så vet du hvor du kan dumpe dem... Mmmm..... *Sikle* 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 10 av 12... :-/ Veit ikke helt om det er positivt eller negativt å være dårlig på sjokolade men;-) Det var nå denne Cubaen som forvirret meg, og jeg røk på begge spørsmålene der den var med! Hrmf, skal ALDRI kjøpe Cuba i hvert fall...! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Trodde ikke du hadde så dårlig smak!? Cuba og god marsipan er jo blant det beste jeg får, dog enig angående Bounty. Mulig jeg har dårlig sjokoladesmak - MEN, jeg tar det igjen når det gjelder mannfolk, biler, mc'er, verktøy, lyd og bilde... hmm nå hørtes jeg ut som en mann, bortsett fra det første jeg ramset opp i regla mi, hehe! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Skulle du få Bounty og marsipan i huset så vet du hvor du kan dumpe dem... Mmmm..... *Sikle* *notert* ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg derimot spiser gladelig både marsipan og Bounty:-) Og det kan jo hende jeg liker Cuba også - det er bare noe jeg ikke har for vane å kjøpt. Da forslår jeg at du kjøper en, bare for å bekrefte at smaken er elendig *s* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226061251' post='4007965] Da forslår jeg at du kjøper en, bare for å bekrefte at smaken er elendig *s* ;-) Frister ikke. Jeg kjøper ikke sjokolade særlig ofte, så de gangene jeg gjør det vil jeg være garantert noe jeg liker:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ;-) Frister ikke. Jeg kjøper ikke sjokolade særlig ofte, så de gangene jeg gjør det vil jeg være garantert noe jeg liker:-) Kjøpe en til Finn da, så skjærer du av en bit for å smake! Forandring fryder, Finn blir sikkert lystig av en overraskelse på fredda'n ;o) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 12 av 12 - som forventet. ''Topp score! Du er vel bevandret i søtsakenes verden!'' Nemlig, derfor har jeg nå gått på 2 Grethe Roede-kurs. Det er ikke ALT man trenger så grundig kunnskap om, har jeg lært... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.