Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Finn har barndomsminner om Lohengrin, påspandert fra gamle damer som syntes han hadde så søte krøller. Kanskje jeg heller skulle kjøpt en slik en, for det har jeg heller ikke smakt siden barndommen;-) Å, så snill du er! Finn blir sikkert ekstatisk, så husk å ta på deg fredagsantrekket når du serverer ham ;o) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 11 av 12....ikke skuffet...nærmere sjokkert !!! Såååå himlade glad i sjokolade er jeg da ikke... 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226067085' post='4008039] Å, så snill du er! Finn blir sikkert ekstatisk, så husk å ta på deg fredagsantrekket når du serverer ham ;o) ;-) Ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke så lurt at jeg gir han noe som får han til å tenke på gamle damer....;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ;-) Ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke så lurt at jeg gir han noe som får han til å tenke på gamle damer....;-) Du får klistre på et bilde av deg selv i sexy antrekk på sjokoladepapiret! *hoho* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226068782' post='4008089] Du får klistre på et bilde av deg selv i sexy antrekk på sjokoladepapiret! *hoho* Trenger ikek det - jeg står jo rett ved siden av!! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Trenger ikek det - jeg står jo rett ved siden av!! :-) ikek det nei ;o) Smil søtt da! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hey, jeg fikk fire rette! Ikke verst synes jeg. Jeg har bare smakt Stratos, melkesjokolade og Toblerone:) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hey, jeg fikk fire rette! Ikke verst synes jeg. Jeg har bare smakt Stratos, melkesjokolade og Toblerone:) Har du???? Jøss :-) Jeg vet jo at ikke alle er like sjokofrelste som jeg var i mine glansdager, men jeg trodde da alle smakt toblerone, hobby, dajm osv :-) Fikk plutselig veldig inntrykk av deg som kjernesunn her nå. *retter meg på stolen selv...* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hey, jeg fikk fire rette! Ikke verst synes jeg. Jeg har bare smakt Stratos, melkesjokolade og Toblerone:) Du bør ønske deg all verdens sjokolader til jul! *s* 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Har du???? Jøss :-) Jeg vet jo at ikke alle er like sjokofrelste som jeg var i mine glansdager, men jeg trodde da alle smakt toblerone, hobby, dajm osv :-) Fikk plutselig veldig inntrykk av deg som kjernesunn her nå. *retter meg på stolen selv...* Hehe, nei jeg er absolutt ingen sunnhetsnazi. Jeg har bare aldri vært glad i det søte, verken kaker eller sjokolade. Jeg er forut for min tid og har hatt et nesten sukkerfritt kosthold hele livet. Jeg har en teori om at det er fordi min mor ikke ammet meg;) Men laster har jeg likevel. Jeg er en potegullelsker av rang. Hvis det fines en potetgulltest kommer jeg til å få full pott. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Bare 10 av 12.. Var sikker på at jeg skulle få alt rett! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hey, jeg fikk fire rette! Ikke verst synes jeg. Jeg har bare smakt Stratos, melkesjokolade og Toblerone:) ?? Er det du spiser i helga du da? Næææ, har du ikke engang spist Dajm??!?!!? Åhh, jam jam... :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Bare 10 av 12.. Var sikker på at jeg skulle få alt rett! Jeg også, men jeg blir jo danket ut av mange i tråden her! 0 Siter
cathlin Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg også, men jeg blir jo danket ut av mange i tråden her! Vi må spise mer sjokolade! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226070323' post='4008112] Du bør ønske deg all verdens sjokolader til jul! *s* Uh, nei jeg tror jeg står over. Jeg kan strekke meg til å ta en Baileys. Det er godt selv om det egentlig er kvalmende søtt:) 0 Siter
ariadne Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Vi må spise mer sjokolade! JA! ~~~~~~~~~~~~~~på vei ut døra~~~~~~~~~~~~ 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk... Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-( 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ?? Er det du spiser i helga du da? Næææ, har du ikke engang spist Dajm??!?!!? Åhh, jam jam... :-) Jeg tror dere synes litt synd i meg, jeg? Jeg kan forsikre om at jeg koser meg verre med masse god mat og mengder av potetgull;) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hehe, nei jeg er absolutt ingen sunnhetsnazi. Jeg har bare aldri vært glad i det søte, verken kaker eller sjokolade. Jeg er forut for min tid og har hatt et nesten sukkerfritt kosthold hele livet. Jeg har en teori om at det er fordi min mor ikke ammet meg;) Men laster har jeg likevel. Jeg er en potegullelsker av rang. Hvis det fines en potetgulltest kommer jeg til å få full pott. Aha! Ja då skjønar eg. Potetgull vet jeg ingen verdens ting om - kjøper det aldri og spiser det ikke. Men jeg har jo spist min livskvote av sjokolade forlengst. Men nå - helgekos i form av jordbær :-))) 0 Siter
flowy Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk... Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-( Den husker jeg. Tror den het Soho? :-) Den er gått ut av produksjon, dessverre. Solgte for dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.